Wednesday, December 9, 2009

malam berinai - photos

love this...daisy..ngeee:D


paper bag & hand bouquet - hasil kerja tangan ku..

love thi pic..ngee..

hikk..agak merantOk sbb da mlm sgt :P

me..ade yg kate muke aku nmpak len..x mcm muka NANA..ye ke?
(name pon solek..mesti la len kan?hhehehhe)

upacara merenjis...ngeeee..


nak ikut plan asal...aku x nak buat majlis malam berinai..
tp disebabkan bunda mahu juga malam berinai diadkan..
maka nye..aku menurut perintah..
hikk..

pilih baju pon x smpi sengah jam..
p SIK...masuk tgk baju..terus amik bj biru ni..then we just
tukar2 kan warna tanjak dan sampin juga tudung..
nak ikut....kale baju tu sume blue..x de gold pon..
just try utk cari kelainan sikit..
dan ini hasilnyer..
:D

majlis yg sepatutnyer bermula jam 8.30 malam itu bertukar
kepada jam 9.30 lbh kurang..
agak lewat...agak gusar sbb family di sebelah amir da lame menunggu..
dugaan mungkin..hikhik...tp x de pe laaa...sume tetap bejalan dgn lancar..
walau pon ade kesilapan teknik sikit..
ngeeee..

habis malam berinai...agak penat...penat2 pon..dekat kol 2 gak br aku tido..
kire ok la...dr 2 hari sebelumnyer...
tido hampir jam 4 pagi berturut2..gara2 membuat persiapan..

byk lg gmbr yg nak di upload..
tp x dpt nk upload skang sbb usb cable hp aku x tau mn aku ltk..
rs mcm da bw ke KL ni..tp mn ntah..
hikk..yer..aku nk upload gmbr dlam hp aku..
gmbar2 kahwin yg len bleyh tgk kat sini

http://blog.mohdrazali.com/

No comments: