Wednesday, March 9, 2011

39 minggu...

sudah 39 minggu...
dan aku sudah mule dok di rumah..
dok sengsorang..
hmmm..

rest..
mmg betol2 rest..
sbb bdn ni kije nk baring jekk..
x de ape sgt yg aku buat..
just kemas rmh sikit2..
tido :P
hik

hari ni ibu smpi dr johor..
lega sikit..
tq ibu.. :)

so far...
keadaan aku ok..
x de rs sakit yg teruk..
just sakit pinggang..ngilu2..
bby kerap mengeras..
itu jek laaa

last check up ahad hr tu doc kate sume ok..
alhmdulillah..
berat aku x naik..doc x mrh pon
hik...sbb die kate mmg mcm tu..
ngeee...suke2...
so...next appointment 13 mac..
insyaAllah klu bby lom kua lagik..
23hb klu bby x kuar gak..
aku kene gik lapor diri kat hukm..
hehehe..
harap2 x laa..
lebih sgt da tu..
kang besar plak bby dlm pewot ni
skang ni pon rs da x muat sgt daa
asik telanggar tulang rusuk aku jekk.
sian bby mummy..
hmmm..

doakan aku dipermudahkan utk bersalin yer..
selamat semuanyer..
aminn...
insyaAllah..

No comments: