Tuesday, December 16, 2008

THANKS TO ALL..





thank you so much..
tuk kwn2 yg sudi dtg ke majlis pertunangan aku last sunday
suke sgt2..best...
maaf atas ape yg kurang..
tu yg terbaik mampu aku buat tuk semua...
muga kamu2 juge suke :)

dr jumaat malam..
sibuk menyiapkan kapkek..
tidur lewat...huh..sgt2 penat..
berehat sebentar..dan smbg lagik..
sabtu kemas rumah...
potong bunger rampai...dan mcm2 lagik kerjaan..

mlm nyer mengadap brg2 hntaran yg msh terbengkalai..
sempurna pd jam 3 pagi bersame bunda tercinta..
terime kasih bunda..
kerna berkorban utk aku semata2 utk hr itu..

puas dgn hntaran sndiri..
yes..perfect :)
(perfect kat mate aku la..sbb aku wat sndiri..ngee)

ahad..bgn seawlnya...
buat buttercream..4 kali aduanan..
huh..sgt2 letey..smpi mixer aku meletopp...ohhh..
dugaan..sib bek bunda punyer mixer jue..
penyelamat..
hmmm..

jam 11...kapkek siap..
fruit tart jue siap..
lega..atas pertolongan adik ku..
kakak ipar ku dan juge sepupu2 ku..
terime kasih semua..

jam 12..
bersiap utk di solek..
yer...kakak ku yg solek..
hikhik...hmm...

alhamdulillah...
semua berjalan dgn lancar..:)
wlu hujan renyai2..tp tetap jue berjalan..

indah kawan..
sgt indah..
menggigil saat disarungkan cincin..

malu.

hmmm...terharu saat di peluk dan di cium bunda nya..
ohh...sgt terharu
terase aku sdh mnjadi sebahagian dr keluargenya..
:)

gambr sile tunggu yer..
aku blm punya gmbr..
hikhik...

muga kami diberkati..
muga kami di kekalkan bersama hinggan akhir hayat kami..
muge kami di beri dugaan yg ringan yg mmpu kami harungi..
muga kami tabah atas sume nyer..

amin..