Thursday, February 12, 2009

annual dinner..



7 feb 2009 hr tu..
kilang pat aku kije wat annual dinner..
hmm...diadakan di austin hill golf resort..
klu tgk waktu siang sgt cantekk..
mmg cantek..tp mlm ko x kn nmpk ape?
:P

hmm...siang 7hb tu..
aku dan yg len p pasang backdrop..
hmmm..
agak tertekan sbb aku sorng malay..
yg len chinese...
ape diorng ckp aku pon x tauu..
ngumpat ke ape ke..
lantak ko la..jnji aku wt kje aku..
cam bese..lady boss..komplen memanjang..huhh..
buat x nak..komplen jek tau..
malas layann..huhh...

balik dr wat bnde tuh..
aku p belanja brg2 tuk kapkek..
sgt2 penat..huhh..sbb bekejaran..
kol 5 ade jnji temu dgn seorg client kapkek..
bagai nak ape keja mase..
huhh..

kol 5.30 baru aku smpi..
sbb penat beb..
dr larkin nak p pasir gudang..
pastu dpt baring jap
da siap2 nk p jpe orng tuh..
siap pakai bj dinner..
solek2 bagai..
sbb time tu terus p tempat dinner..
hmm..

smpi pon lmbat
6.30 br smpi..
kekekeke..tp x pe..
ramai lg yg lom smpi..hmm...
jd..terus mengambil2 gmbr..
(ditugaskan amik gmbr nk mkn pon x sng :P)

some og gmbr2 di hari itu..



x besar pon..kecik jek tmpat dinner kami..



kiri: ms ng (Acc Asst.),yt (lady bos), herda (Sales Coordinator) Kak Wien (Gen.Clerk)
aku tukang amik gmbr..hmm..



sesi mengambil no lucky drw...
blkg tu si bangla..sgt ramai..
dan sgt ramai gak dpt lcky drw mlm tuh..



liri: ponie (Asst.Sales Manager). ms ng.. aku.. YUKI and astee ( sales exec.)
ni la yuki yg aku slalu ckp tuh..
klu die dtg tgk mcm baik sgt je ngan aku..
tp...huhh



aku dpt lucky drw..
ngehh...cash rm50 :p
jd la kan...balik modal aku beli kasut baru..
(sbb aku tertinggal kasut kat rumah..
x kan pakai kebaye nk pakai selipar :P)

ok tu jekk..
x de gmbr yg menarik...
:P
sbb gmbr aku x byk..grrrrrr






No comments: