Friday, February 13, 2009

kisah dating yg lalu..


mmm...lpas p umah drey tuh..
aku x plg jb terus..
melepak lagik...
blk dr phg..rest jap kat rumah..terus ikut en.tng men futsal..
huhh...sgt penattt...grrr...
en.tng pasti la lg sgt penat...kene lak
pas men futsal kn anta aku p umah anum
kat cyberia..grrrr...
sib bek py en.tng yg baik hati..
ngee..rengkiu dear..
hik..

smpi cyberia anum masih belum plg lg..
berjln2 bersame teman2..
jg aku tunggu die kat satu kedai mamak aku pikirkan..
tp sbnrnyer bkn kedai mamak kate anum..
kedai india..wahh..tp aku da telan habis da roti bakar die..
layannn..hmm...

then bermlm la aku di rumah anum..
berborak sakan..wahh..
anum pkse borak ngan die..
wakakaka..tp ok la..lame x jpe..
byk bnde nk cite..
kol 2 kot kami lena..
tu pon sbb anum tutup lampu..
wahh.. :P

hmm..pepagi..bgn da bfast sume..
p jenjalan kat jalan TAR..
en.tng ade kelas hr ahad tuh..so aku berjalan2 dgn anum
dan 2 org kwn die..huhh..
siyessss..sgt penat..kaki aku sgt sakit..
tp diorng leyh slumber jln..
huhh..

sib bek en tng da habis kelas..
dan smpat gak la die berehat kat rumahh..
hmmm...die amik aku kat jalan TAR
anum and the gang nk p bukit bintang...tingin gak nk p..
tp kaki sgt sakit..
kang terkedek2 plak aku jalan :p
kwn anum name diana kot
jln sgt laju..grrrr..x terkejar
kekekkeke..

dan akhirnyer mereka meneruskan pengembaraan
aku tunggu en.tng di satu bus stop..
hakkk...

hmmm...pastu dok p dataran..
ade pameran cik askar..
kete2..lori..ape2 lg la berkaitan ngan askar sume ade..



dok amik gmbr kete kebal..huhh..



kami..heheh..


hmmm....konon kami nk ronda satu pat pameran..
die kan wat kan padang tuh
kene plak time tu br pas hujan tuh
stakat tnh pdng tu becak..ok gik..
x la nk becak sgt ok..
tp yg x syok dan menggelikan aku ialah..
sang cacing..yg pnjang lg besar sgt byk kat pdg tuh
huaaaaaaaaaaa

geliiiii...terase die nek kat kaki aku..
hukk...mmg x leyh nk cntrol la..
sian en.tng...terpakse mmbatalkan hasrat nyer nak p tgk pat len..
sory dear..hukhuk..
mmg x bleyh...
da try wat x tau..
tp nk wat cn
aku mmg tau cacing tuh ade..
aku pijak die wlu aku pakai kasut..
tp seolah2 mcm aku pijak kene kulit kaki aku
x nak r..grrr..gegel..
hmm...



muke tensi x dpt ronda satu padang..
sian die...



ni lg satu muke tensi..

pastu otw balik..
singgh mkn sate..
cawangan cik sate kajang..
ape ntah nm cik tu
x hengat la..
mkn kat r&r mn ekk..
ngee..best mkn sate..hmmm..

en.tng beli sate arnab tauu..
siyes aku x tau die nk beli sate arnab
sib bek x byk ade bp cucuk jek..
die kate die da ty aku nak ke x sate arnab
ckp dr jauh..gn action ckp tanpa suare..
mcm2 perkataan yg bleyh aku andaikan..
aku ingt die kate nk order ayam sj..
aku ckp ok la..
sat g arnab rupenyer..
ngehhh...

pastu..ok la kot arnab..mkn laa..
mmg lmbut la daging die..
selembut bulu die..
dan mkn sikit sj
sbb aku terbyg kan kucing aku kat rumah..
rabbit ala mcm kucing..
kesian..x smpi hati..
dan x nk mkn lagikk..

dan akhirnyer di marah..
sgt sedeyh
huaaaaaa

hmmm..pastu balik..
rest sbb penat sgt
sok pepagi nk kua..
p shah alam plak..p CIAST..
pat en.tng blaja dulu..nak amik brg n settlekan sesuatu..
hmm..layann...

pas p CIAST..p pos office sbb en.tng nyer lesen da mati..
org sgt ramai...grrr...amik 2 no..
pastu kitorng keluar p BAGUSZ kat s.alam
x bape nk bagus pon..
hehehehe..tp ok laaa..
ade yg pat len x de die ade..
cm tu laaaa..tp pd aku lg best BWY la..
hik..nak p lagikk..pas ni nak p pat len lak..
satu kedai ni cm best jekk..
sbb ade jual brg brand wilton nyer..ngee..
nak p.... :p

pastu balik kat PO lagik..
x lame da tunggu..akhirnyer siap la lesen en.tng..
time for lunch
sgt2 lapa...

en.tng : cyg nak makn ape?
sy: nk mkn sik ayam ( sik ayam fud kot)
en.tng: ok

en.tng bawa mkn kat chicken rice shop..
hr ni kasi mkn smpi kenyang..
smpi kota aku x rase lapar..huhh...
thank u..

mmm..habis dating stakat tu jek..
pas balik s.alam terus p pudu..cr tiket turun kota tinggi..
then pulangg..ngeee..

bile nk dating lagik :p


2 comments:

ILHAM ASYIQ said...

name die anna bukan diana, diana tu hosmet aku.

cupcakesnyamnyam said...

ohh..salah yer..x pe la..jnji ade ana
kakakakakaka..