Tuesday, November 10, 2009

Alhamdulillah :)


alhamdulillah..
kad jemputan nampaknya hampir sume sudah sampai...
cume...kad jemputan tuk teman2 di kampung belom diberi lagik..
mungkin dalam minggu ni harus aku settlekan semua
kad jemputan tuh..
hmmm...

18 days...
tried to plan ape yg perlu dibuat sepanjang 23-29hb nnt..
hmm..ok la kot..ade gak la nmpk ape2 yg perlu di buat..
hmmm... sbtu ni makan2 sempena farewell aku dgn ms ng..
kat mane...x tau lagik..
yg pasti sabtu after 1 p.m..
layannn ~~

rabu depan aku last kije..
yeaaaa...dpt la memberi segala tumpuan pada persiapan..
ngeh ngehh...hmm...
tapi...rs x semangat plak tetibe...
teringat mase p kenduri seorang kawan..
semangat ajak kwn2 p beramai2 ke kenduri die..
lame gak plan tu...
bincang2...
( x de plak kwn yg itu war2kan utk aku plak..hmm..x pe laa..aku ikhlas :) )

sampai turn aku..
x de plak yg semangat nk p bersama2..
bincang2 ke..plan pape ke..
kenape eh?
bukan nak ape laa..at least dpt gak la riaksi dr kawan2
kalau x dapat datang...x nak datang...bg tau la awl2..
hmm..x pe laa..insyaAllah aku akn cb paham
mungkin korang ade sebab dan punya hal yg lagi penting
dari dtg majlis aku yg x seberape..
cukup la kiriman doa utk aku dan bakal suami..

sedeyh beb..
kwn satu kampung...satu skolah...satu U..
x de plak rase die nk dtg..
kenape eh?
ade job kot...

hmm..ntah laaa..
atau mungkin sbb aku??
entah..huh..x pe laaa..
aku redha...kepada yg sudi datang...
terima kasih :)

sangat2 berterima kasih...
kepada yg x dpt datang...
cukup doa kalian utk aku dan die k :)
hmmm...

moga sume berjalan dgn lancar..
walau ia x sepertimane yg aku impikan..
alhamdulillah..amin..

:)

No comments: