Thursday, November 5, 2009

Kad Utusan sudah di Poskan :)


alhamdulillah..
kad2 jemputan yang memerlukan aku pos..
sudah selamat diposkan..

hari selase hari tu...
en.amir sdh tolong poskan utk kawn2 yang ade berdekatan di
kawasan KL dan yg sewaktu dgnnya..
atau dgn kate lain..
kawan2 yang duduk luar JB :P
hehehehhee..

hari ni..
kad utk kawan2 yg ade di JB plak
sdh selamat aku poskan..
rase legaaaaaa..
tak pasti nape..
wal hal baru pos kan kad utusan tu jekk
tp da rase lega sikit..
:D
maybe sbb..selagi kad tu x diposkan..
terase beban kerja2 yg tertangguh tu..x berkurangan..
hmmm...

balik lunch td..
Huda ( dok KL) bg tau die da dpt kad jemputan aku..
hmm...kire ok laa..
cpt gak :D
ngeee.. BEST !

so...next week...kad2 utk kawn2 terdekat plak akn aku layangkan..
kawan2 satu kampung..kwn2 opis..
hmm..sekali dgn kad jemputan utk org2 kampung
ngeeee..
harus settle minggu depan..
insyaAllah..amin..

persediaan buat mase skang ni...
hmmm..kat rumah..ibu ngan ayah dok sibuk kemas itu kemas ini..
cat rumah la ape la segala bagai...
hmm....keadaan sgt la mcm tongkang pecah..
perasaan sgt la kesian dan kesal sbb x dpt nk tolong..
akibat sibuk dgn labuci baju kahwin dgn kapkek
utk orang2..
so sory ibu...tp pasti lepas siap labuci tu aku akn tolong..
and kompem start aku benti keje kang...
aku punyer ms byk..
mesti bleyh tolong2 gakk..
hmmm...

semalam...en.amir tunjukkan contoh bekas hantaran
yang telah di upah oleyh beliau..
hmm...alahmdulillah..sume ok...
wlu pd awlnyer aku agak geram dgn cik buat bende tuh..
:P
tp bile da tgk hasilnyer smlm..
so far puas hati..
and happy with that..
rm180 utk 8 bekas..
ok kan?klu x silap upah buah tmpat hntaran ni
aku tgk hr tu..kat tenet laa..
dlm rm300+ gak..
hmmm...
kire ok la ni...papepon tgk gak la material yg digunekan
hehehehe..yg penting bekas tu santek..
aku suke :D
tq sayang..

hmmm.....malam ni buat kapkek...
so x dpt jait labuci...
esok nak pas kek dan kapkek pd tuannyer..
ahad plak ade 2 job 3 tiers..
yg satu aku dpt hntar kan jekk..die kene susun sndiri
yg lg satu tu...bleyh la aku susunkan..
sbb die da booking awl..
keutamaan diberikan pada yg terawal yer :P
ngeee..skali la aku bleyh tgk keadaan canopy di rumahnyer
(sbb aku sewa canopy dgn bpk die :P)
hope ok laa..
aminnnn...

13 hari lagik nak benti kije..
oo..yeaaaaa....lebih kurang 10 hr aku kene keje..
hehehehehehe..
i like...bleyh buat byk lg keje yg x settle lagikk..
baju family...nk kene gak tolong ibu siapkan..
hmmm...sempat la kot..
ngeeeee

ini saje utk kali ini..
hmmm...
last thing..utk kwn2 yg dlm alam pertunangan skang..
bersedia dgn dugaan yg mungkin anda hadapi.. :)
mmg betol kate org,,
dugaan ms bertunang ni agak mencabar..
antara kamu mesti ade yg mengalah..
mesti ade yg tenang...
tp yg penting pon..diri memasing laaa...
harus kuat.. face it.. think positive..
insyaAllah..
dugaan tu pasti ade kan...
hmmm... all the best to me..
and korang gakkk :D

doakan yg terbaik utk aku dan amir yer..
daaaaa..


No comments: