Sunday, December 19, 2010

interview SPA


16 dec..
aku interview SPA di bangunan SPA Putrajaya..
dengan berbekalkan sedikit preparation..
sangat berharap itu sudah pasti...
sampai bile nak keje kontrak jek..
future yg x pasti...
insyaAllah...kalau Tuhan izinkan..
dan andai sememangnyer rezki aku
sebagai penjawat awam..
insyaAllah..aku dapat la kije ni..

just apply as a Pembantu Tadbir..
x de masalah la..
ape yg penting skang aku kerja da punyer kerja tetap..
senang nk plan sthing tuk keluarga dan mase depan..
moga aku dapat kerja ini Tuhann..
amin..

keluar dari rumah lebih awl dari biase.
6.40 mcm tu..
bese 6.40 br terhegeh bangun dr tido..
:P
sampai sane jam 7.15
pening gak pk memule..mn mau parking..
bese tgk jln masuk ke komplek C tu mmg jem..
plan A...klu jem masuk komplek C..
aku parking jek di KDN..
jalan kaki la sikit p ke bangunan SPA tu..
nak kate dekat..x de la dekat sgt..
mengah jugak la kot jln..
tu sbb gerak awl..

alhmadulillah la..smpi jek tgk jln masih lengang..
parking pelawat juga masih byk yg kosong..
hmm....parking kene bayar yer..
ohh....baru ku tahuu.. :P
hmm..da parking langsung bersiap2 cari bangunan SPA tu..
kuar dr kete adelah calon temuduga jugak kot..
tegur aku..ty kene amikke tiket parking tu..
mm...amik jek laa..
hik...mmg susah sikit mesin tu
aku pon tekan byk kali br die kuar..

pastu kami same la p bangunan SPA..
perut lapa sebona ei...tp tahan jek laa..
smpi terus masuk dewan temuduga...bg surat tawaran temuduga tu
pastu tunggu dorang panggil utk bg list borang biru..
list susun sainan asal..
yg fotostate sume dorang susunkan..
kite just susun yg ori jek dlm file..
menggelabah jugak la aku..
sebab aku dpt turn yg ke 2..
bilik D calon no 2..
hmm....

calon sgt ramai ok..
ade bape bilik ntah..dr A smpi Q x silap..
kire dorng da bg siap2 la..
sib bek smpat susun sijil..
hmm...tunggu sat x lame kene panggil..
grr..bedoba weyh...
ape jek la yg di tanye..
da la satu menteri pon aku x tau..
tau MDN jek :P
redha jek la..
tawakal..

so far ok la..
panel pon x la segarang mane..
agak peramah..
moga mudah la aku dpt kije
hmmm...
dan paing bernasib baik..
die langsung x ty hal2 menteri ni..
hal isu semase..
wah...indahh...
syurgaaaaaa...

just ty latar belakang diri..
pengalaman kije..
borak2 sikit..
settle..

adeyhh...payah gak bile intrvw mcm ni..
samaade die mmg puas hati dgn jawapan dan x moh ty byk2..
atau die panggil intrvw just buat syarat
walhal dorang da dpt cukup calon..
hmm..
muga2 x la....

doakan aku berjaya dpt jawatan ni..
amin...


No comments: