Friday, March 13, 2009

Didie kahwin !!!

last week
8 mac 2009..didi kahwin..
7 mac dok bz wat kan fruit tart die..
dan wedding gift..
hand bouquet..ngeee...


pg ahad...tanpa bfast
tatod amik coz nk ikut anta didie nikah..
pg ok..
kol 9.45 mesti da ade kat masjid..
wahh..sgt2 pg....
dd sgt gabra...mcm2 pk..tepon sane tepon sini.
grr..tp aku phm keadaan itu..
aku jue turut bedebar2..
ngeh ngehh...
sj nk tolong kurng kan debaran dd tuh..
ngeee..



dlm kete ..smntare tunggu mak cik dd gerak
ke masjid..
punyer la tunggu...ghupe mak cik die da smpi
kat masjid dulu daa..
adoii...

oh..yeaa...
itu la bunge tgn yg aku mksud kan..
ok dak?ngeee..



ketika sesi tok kadi
mengisi name2 saksi..
ngehh...
kami pon posinggggg



hik...muke aku nmpk bulat ekk??
mesti aku da gemok ni..
yeaaaaaaaaaaa
(perasaan)



santek bj dd ni
sgt sukeeee
grrrr



dd n me...
time nak sanding..
ngeee



sangat cantek ok..
memang berseri2 muke die..
sebelum solek...dah solek..dan lepas solekk..
berseri jek muke...
nak cm tu gakkkk....
:P



bersame teman2 sekolah dulu..
yg len lom kawin..
bj ijau da kawin..tu ank die..ngee..
sgt sng ank die nk tido..
sgt bagusss



oh..ni sang ratod...
lame x jpe nii.....mlm p red box plakkk..
ngehhhhh....



selamat pengantin baru utk didie dan suami..
muga kekal hingga ke akhirnya..
aminn..


oh...santek bunge itu..
wahhh...peranten jue santek..
:P


No comments: