Tuesday, March 17, 2009

Zack Kawin !!


15 march 2009
zack plak kawin..dlm plan aku..
mmg x dpt nak p laa..
sbb aku ade job 3t kat pasir gudang..
atas desakan kawn2..dan kebetulan
kak wien x de job ptg tuh..
aku minta tolong die hantar dan susnkan 3t..
so far ok laaa...
belanja pizza semalam sbagai upah..
kekeke..layannn..

hmmm..sgt penat la mmg ni..huhh...
and x hebat juga dugaan dan cabaran yg dtg..
Tuhan tolong aku !!

hmm
balik dr PG siap2 terus p umah Zack..
ngam2 smpi..die nak potong kek..
wah...sgt best..
then posing2 laaaa...
ngeee

some of the pics..
ade lagik..tp ratod x bg lagik..x smpat nk resize :P

daaaa



the 3t utk zack..
ngeee




itu la zack dan isteri..kecil dan somell..
wahh...yg mengapit pengantin tu..
pengantin baru gak tuh..
minggu lepas die kahwin..ngeee..
beside me..ecal..ratod, black and depan skali zahan..
tgk je muke ecal ngan zahan cam bajet macho..
skali klu da karaoke...
hilang macho weyh...
mcm kanak2 br 1st time dpt mic..
kakakakakaka..



me and ratod..
pelamin tu hasil kerja dr ejam,zahan and ecal..
semangat dorang merealisasikan majlis kahwin zack..
kawan baik la katekan...
sgt bagussss..cayokkk..



me and ejam..
ngehh..sj mengisi ms yg terluang..
posing kat pelamin org..
tnggu pelamin sndiri lame gik.
hikhikhikk... :P



again..
bunga tangan as a gift
kali ni utk zack and isteri.wahh
ngeee



ni sesi outdoor..
kekekeke..yg lebh2 kwn2..
pengantin x pape pon..
hmm..
nmpknyer tatod melebihi kuase..
menutup rozie and zack..
ejam plak cr step nk melompat..
ecal masih nak control macho..
aku?
ape yg aku buat tu..
ohh..

kang dpt gmbr lagik
sy upload..
ngeee

merantokk..grrr..





No comments: