Saturday, March 21, 2009

malay mail..


mm..semalam jam 4.20 p.m...
call from malay mail..
sedikit surprise laaa...
not to sure die nak ape..sbb smlm kepale aku
sgt tidak begitu baik..
die nk wat penerangan sikit..but..
aku x ready nak dgr..
then..die ckp it's ok laaa..
once aku da ready nak kembangkan biz..
contact malay mail..
hmm..
stiill x dpt point
apakah..

bg tau en.tunang..
die suh call back..
suh dgr ape yg die nak ckp..
grrrr.....

akhirnyer en.tng yg nak tepon balik malay mail tu..
tp on this monday laa..
ngeh ngehhh..
just wait and see..

agak2 ape ek..
nak suh aku advertise kat paper dorang eh?
ngeh ngehh...
mmm...
sikit rs rugi la smlam aku x dgr dulu..
tp...klu aku dgr pon..
kompem x kan lekat
sbb smlm sgt blur..
serabot...berat and dont know laa
huhh..

oohh..yeaaa...
start smlm jugakk
aku da start cuti wat kapkek..
just need a gud rest..
hikhik..
awl lan 4 da start balik laaa..
insyaAllah..
harap hasil dr mase rehat ini..
semangat kembali pulih..
amin..

InsyaAllah..
Tuhan..tolong aku..
amin...


No comments: