Tuesday, July 21, 2009

jammed dan lori yang sengal..


pagi ni kluar awl sikit dr rmh..
sbb nak isi minyak..
hmm..smlm ptg mls nk berenti isi minyak..
ngehhh

da isi minyak..skali tgk jalan dan penuh..
biase x mcm tuh..
berderet da kete lori sume..
hmmm..

kat situ jek aku dan tunggu sengah jamm
x tau ape yg terjadi kat depan tuh..
xcden ke..polis ke..x tahu laa
hmm..

kaki sngt sakit..
jem sngat pnjang skali..
grrrr...
smpat mensnap gmbr..
sile lihat

ni dari kete aku de arah depan..
jln ni ade 2 lane..
aku lane kanan..
hmmm..

ni dari kete aku ke arah belakang..
berderet2 tuhh...
haihhh...
gegel kaki wokkk..

pastu jln depan sikit..
jalan dr 2 lane bertukar ke 1 lane..
ngehhh..

ade plak lori sengal..
da la panjang...
sikit x bg chance kat aku lepass..
die lane kiri k..
suppose kn mengalah tuk aku yg dok lane kanan ni..

ade la dlm 5 minit aku dok double ngan die dlm 1 lane..
giler x?
len la klu kedudukan kete aku ni kat tgh2 bdn lori die..
mmg patut la aku mengalah kasi die lepas..
masalah kete aku dok sm jek ngan kepale lori die tuh
siap lebih lagik.
patut bg la aku yg kecik ni jln dulu...
jap je pon ko nak tunggu..

akhirnyer...

aku mengalah beb..
sbb aku pk pemandu lori ini x kan mengalah..
baik aku mengalah
dari pade ape2 yg akn berlaku...
ok..aku mengalah...
ko bayang aku nk tunggu die lepas...
dgn pnjangnyer die tuh..
huhh...

pastu aku amik gmbr lori itu..
dengan niat nk masuk dlm internet ke..
nk pos kat sesape la yg berkaitan dgn hal2 lori yg jht mcm ni..
kekekeke..

NAC 513

x suke lori ini..
huhh..
jahat..
tau la besar...
bwekkkk !!!!!



No comments: