Monday, July 20, 2009

learn !


belajar
dan terus belajar..
hmm..tp kdg2 pk aku jek yg kene belajar..
teruknyer aku..

tp die juga belajar..
nmpk bukti die balajar..
tp nape ehh...

aku x tau ape yg aku nak..
sering juga ditanyer ape yg aku nk sbnrnyer
aku mmg jd batu bile di tanyer soklan mcm tuh
aku xtau..
serius
TAK TAHu....

dan sering dimarah jua sbb bg jawapan x tahu..
dan bebelan jue terus pnjang dan panjang dan panjangg..
dan hati terus kecut...kecik...bagai diperah dan terus
sedih dan sedih dan sedih..

maaf..
aku mmg teruk...
sbb aku sndiri x tahu ape yg aku nak..
lagi pule kamu..

hakikatnyer
kamu lbh tahu dr aku..
ape maunyer aku..
ape ingin nya aku..
kerna itu aku senang...senang ade kamu..

tapi hati bengkak bile
ade mase kamu x mahu tau
sengaje x mau tau
buat2 x tau
huh..

rase hilang die yg dulu..
tp die tetap yg satu
tetap yg terbaik utk aku..
x mungkin ade yg lain boleyh paham..bertahan..
dengan aku..
aku yg x tau diri aku sndiri..
hmm

maaf..seribu maaf..
kdg kale...otak ini
berfikir terlalu jauh..
mase depan yg akn dilalui...tetap beginikah..
berubah lebih baik?
berubah jadi x baik..

yer...semestinyer mau yg terbaikk...
dan x mahu yg x baik itu terjadi..
tp harus juga difikir kan..
harus juga bersedia
kerna manusia cpt juga berubah hatinyer
aku sndiri harus bersedia mnghadapi itu sume...

apa harus aku buat?
ape tindakan?
kawalan emosi aku...kuat kah?
ape2 je laaa
hmm..

kamu jugaaaa..
diri itu..
benar2 bisa terima aku?

huk :(
jiwa kacau..sory
hmmm

mcm2 terPK..
bkn sengaje pk..
bnde2 tu suke dtg tanpa aku undang :p
hmmm..dnt wory..
i will be ok..
insyaAllah..

i love u cygg...

tunggu u this weekend :D





No comments: