Wednesday, July 29, 2009

Resign


yerp...lame da pk nk resign..hehehe..
so hari ni aku rase aku da kompem tarikh nak resign..
perkare yg aku pk2 kan..
kalau bnti awl...kje x de lagik..
klu cpt dpt ok la kan..
klu lmbat dpt..cn lak nk cover segale hutang2..
hmmm..

so...aku pk..aku nk resign awl bulan 11
hntar surat resign laaa..
last kje patut awl lan 12 la kan..
hmmm..

maybe 6 nov hntar...
then last kje 25 nov...
26 nov sampai 3 dec gune cuti kahwin
yang mmg opis ni bagi..
4 dec & 5 Dec gune annual leave
oo..yea....mcm ok jek plan ni..
hik..

so...gaji bulan 11 tu..leyh cover utang lan 12..
jadi disini...perancangannyer..
lepas mjlis kat perak..
harus mncari kje di KL..
sesambil wat kapkek..

dan aku pk mau start open order utk
area KL 14 dec 2009...
insyaAllah...hari ni aku akn buat announcement kat blog kapkek..
ngeeee..

3 bulan 30 hari lagik..
smlm encik tunang bagi tau..
kad kahwin sdh siap..
hari sabtu ni..die p amik..then isnin akn diposkan
kepada saye..
hehehehehe..

besh

No comments: