Wednesday, October 15, 2008

BBQ hari raye ke 5

raye ke 5 hari tu..bersamaan 5 oct 2008...
en anizam dtg ke rumah...membawa gunting rambut yg tumpul..
yg telah dipinjam sebelum hari raye pertama..
untuk memotong rambut kawannyer yg bername Han(kwn aku jugak)

mmm...ingt die dtg hy sekadar n pulangkan gunting rambut..
tp membawa jemputan sekali untuk
aku dan teman2 perempuan yg lain dtg ke RUMAH nyer sempena
BBQ..hehehe..

aku pon kate ok...g pon x wat pe pon hr tuh..

** tetibe diorng tukar planning..wat BBQ kat waterfall**

sangat seronok...BBQ = makan2 + kat waterfall...
sgt menarik..hehehhee...mind set mmg kompem nak p..

DD msg..ty aku nk p x.. why not?? x p..
sat g die ckp ratod kat gelang patah..hua hua huaa..
tipis harapan nak p..
sbb sang ratod klu ade g best dan kami2 yg pemalu
x bape nak malu klu die muncul di BBQ itu..
hmm..pd awlnyer mmg cancel laa..
sat g DD menyuruh aku memujuk sang ratod..
dan saye mencube..

*success...kol 4 gerak dr Linggiu*

setibe nyer disane..suasane agak gelap...disebabkan baru lps hujan lebat..
hmmm...location agak menarik ( lg menarik klu air sungai itu jernih )
smpai2 terus makan..sbb kwn2 lelaki telah membakar2 makanan2 itu
terlebih dahulu...

sempat la aku mkn ayam 2 ketul seblm hujan turun
hikhikk... sbb x lame kami2 gadis2 smpi di tempat pertemuann..
hujan turun dgn lebat nyer..nasib baik kami mmbawa bekal..
sekaki payung..hihihi...jd nyer x kene la hujann..
kene sikit jek kat kaki..mm..
kasian kasut saye kotor..hukhuk..
(tp bkn kasut raye tau :P)

thenn..ujan cam x nk bnti..kami memutuskan
utk berkemas2 dan mncari tpat utk kami berlindung
yg memudahkan kami menikmati mkanan lg..
hmmm.

*jumpe*

hik..



sebelum kedatangan gadis2..kekekeke
nyamnyamm..sampi mkn terusss..


kami anak Felda..sekolah sesame dulu..satu kelas
da besar da kawn2 aku..ngee..


perlu ke aku membawa mangkuk itu ms amik gmbat??
huaa..takut kene curi ehh..nyam nyam..siap ade ketupat tuhh..

hehehehe...gumbiraa...


heheh..x tau nk tgk mn satu...byk sgt camera..cam artis plakk..

3 comments:

Unknown said...

Good good good......

ILHAM ASYIQ said...

wah wah. raya kat waterfall. western gile. hahha

nAnacOmey said...

hakhakhakk...western x bape nk western sgt la..ngee..