Friday, October 17, 2008

esok en.bf datang..yahoOo..

mmm...sgt ngantukkk...ikut hati
x nak p kije..tp sbb aku seorng pekerja yg baik..
aku p gakk..
ekekeke..

masuk opis..x buat kije dulu..
cam bese..on YM dan yang sewaktu dgnnyer..
pastu check email & friendster (rutin wajib tiap pagi)
setelah itu..try log in MMB2u...
agak mengong..tgh upgrade ape aku pon x tau..
nk bli top up pon x dpt..
tggl bape sen jek..huaaaa..
nak transfer wet SIK pon x lepas..hmm..
xpe la..ptg kang try gik..
ngee..

da puas hati dgn rutin...br leyh wat kije..
hmm..wat job tuk JUSCO..hmm..
sib bek design ade yg pnh buat..
so..x yah lah nk mentensionkan diri hr ni..
sesambil itu aku menyempatkan diri
melayan client SIK dr muar cik CT
cite psl payment...pelamin dan len2..agak pening..dan konpius akhirnyer
tp sudah settle..hehehe..

pastu layan si hamidah pulakk..
nak order kapkek tuk ank bos die..
nak esok..so..hr ni kene bli bhn tuk wat kapkek..
pastu pm gik..bg tau nk order gik tuk mggu dpn lak..
ank bos die nk bw p skul.huaaa..
rezki ..

*alhamdulillah*

hmm..nak sms ngan en,bf x de kedit lakk..
nape lah en.bf x nak on9..
hukhuk..kan sy x de kedit..hukk :(
hmm..

cepat la hr ni habis..
x saba nk esok.. dating2..yahoOo...
rindu en.amir sy..
ngee..

ok la...utk mmbuat kan aku rs hr ni cpt habis..
bek aku mmbizikan diri dgn meletakkan video kekasih dan
video anak2 aku (kucing saye)

enjoy!



time ni bersame en.bf..ngee..sgt geli ikan ni menggigit
kaki ku..grr..





video ini aku buat smpena ulang taun aku n en.bf
ngeeeeee...




ini adalah SOMOT (comot)
video ni aku record sempena die bermain bola..
dan berlagak pandai pade arwah BABY..
time ni aku baru bela BABY..tp..si somot agak jeles dan
selalu x puas hati ngan BABY..huk




ini plak..video SOMOT sdg bermain2 dgn BABY
time ni diorng da jd gang..
baik punyer gang..hehehe..tp...
skang BABY da x de..hukk...sgt sedeyhh..die mati akibat
die belasah oleyh hanjing yg liar lagi jahat..
sgt kejammm..
dulu aku sgt suke tgk hanjing...tp skang...
I HATE ANJING !!
huk :(

sekian utk mase ini...nnt klu ade bnde nak cite...aku cite gik ehh..
daaaaaaaaa.. :P


mmm..en.bf da masuk opis..
men email..cite pasal hari yg akn dtg itu..
mmm..agak fenen..hik..tp happy..
bahagia bangett..

ujung minggu plan nak p sebey barang2..
and beli ape2 yang patut..
en.bf kate harus beli brg2 awl sebelum
ayahanda dan bonda beliau dtg ke KL minggu depan..
jd..en.bf harus memberikan brg2 itu kepada
bonda nya supaye mudah di masa hadapan..hmm..

oo.yeerrr..
next week en.bf menjemput aku menjoin familynyer
ke majlis perkahwinan adik abg iparnyer
di melaka..
(siape kwn aku kat melaka yg masih tggl nk tumpang tdo bleyh??)
hmmm..
1st time jumpe dgn keluarge en.bf..
grrrr...agak malu..segan..rakutt..sume ade..
hmm..tp x pe la..demi tdk menghampakan en.bf dan
keluarge yg mahu beramah mesra dgn aku sblm hr itu..
aku bersetuju untuk pergi ke melaka minggu depan..

*rindu melaka*

hmm..semoga sume berjalan dgn lancar
dan sgt2 baik sekali..
amin.



No comments: