Wednesday, October 15, 2008

hua huaa..

hikhik...aku buat blog tuk diri aku..kekekeke..selame ni layan blog kapkek jek..hikhik..mmm.. k la..kang aku cite la pape yg patut..skang ngah bz giler ngan kije..grrr..

---------------------------------------------------------------------------------------------------

sekarang adalah waktu rehat...aku sdg menunggu si hamidah hamik kapkek nyerr..mn ntah x smpi2....mmm...mud agak baik hr ni x mcm smlm dan hari2 yg lepass..nk mengamuk dan mau menangis jek aku rase kan..sbb.....kerja yg terlalu banyakkkk dan sume2nyerrrr nak cepatt...

gile.

tp....hr ni ok.mm..sebab??
x tauu..mm...mungkin sbb... 2 hari lagi..
hik..mis en.bf...grrr...
en.bf turun jb 17hb ni...sampai 20hb
ngeeee....beshhhhh...mknenyer 20hb tu...aku perlu cuti..
atau kemungkinan besar..pergi mencari MC..ekekekke..

shhhhhhhttt...tolong jgn bg tau aku punyer bos..
diam jek..ok.

** hamidah masih belum smpi lagik di kale ini..jem gaknyer **

No comments: