Friday, September 25, 2009

Last Nite

:)
aku dan en.tunang...
mengimbau kisah pertame kali kami dating
hehehehehehe..
moment yg x mungkin kami lupekann..
sgt indah dan best..wahhh..
pepagi da berjiwang begini..
hmmm..

kalau ingt balik..
mesti tersenyumm..hmm :)
kalau cite balik byk2 kali ponn...
kami x bosann..
grrr..

sayang u dear..
hmmm..

this monday en.tunang smpi kota tinggi..
amik tiket dr KL jam 12.00 malam..
akibat ade job di siang hari..
hmmm...

so...sampi nyer mungkin dlm jam 5 pagi..
aku da bg tau ibu awl2..
minta ibu teman kan pagi isnin itu..
grrrr...

plan asal mau ke pejabat agama..
tapi...disebabkan borang nikah en.tunang x settle lagik...
makanyerr...plan di tukar..
kami akan ke KWSP..
sempena nak settlekan hutang aku ngan PTPTN..
nak keluarkan duit dlm acc2
hmmm..hope ok laa..
lega sikit kot da keluarkan nnt..
hmmm..

pasal pejabat agama..
mungkin akan pergi awal bulan 10
kalau borang en.tunang smpi dalam 1 oct atau 2 oct
mungkin akan ke pejabat agama 5 oct..
ngeeeee..yer...cuti lagik
hikhikk

ahad ni...
tinggal 2 bulan 1 hari..
wow..
nnt tinggal 1 bulan dan 30 hari..
ngeeeeee

bulan 10 xtvt agak pack..
,inggu pertame dan kedue..bz dgn wedding kapkek..
mggu ke 3...pergi ke majlis tunangan kawn..
minggu ke 4 akan ke Perak..
waaa..x sabaaaaaa...
and insyaAllah..akan buat pasport jue..
ngeeeeeeee

ujung bulan 10 jue aku akn bg surat resign..
hmmmmm... :)
diorang tau kot aku nak kahwin..
entah laa..hikhikk..

hope sume ok..
doakan aku kawan..
:)




No comments: