Monday, September 7, 2009

tiada tajuk II


aku sedang mencuba
memakai selendang atau org suke panggil die
shawl :P..hmmm..
sebab nk pakai...sj nk tukar dan mempelbagaikan
care pakai tudung..
then g pon shawl hrge die agak murah :P
(tp die agak pnjg utk aku sbb bdn aku recil..ngeeee)

tp so far mcm ok laaa..
tgk la smpi bile aku mmpu bertahan pakai shawl..
sebab aku agak malas nk berlame2
membelit2 dan mensantekkan shawl itu..
klu bleyh aku nk pakai terus da siap
ngeeeeee

cubaan pertame...
hmmm...kekekee..nmpk ok da aku selesa :D
cubaan ke 2...
gune ank tudung dlm tuh..
hmmm..biase jekk.. :P

akhirnyer suke pakai mcm ni jekk
hahahaha...x de anak tudung dlm..
yg penting rambut d dalam tdk kelihatan..
sebab die belit byk kali kann..
then otomatik tertutup :D

br ade 2 jek shawl..
tgk dlm tenet sgt ramai org jual..
mcm2 jenis..mcm2 hrge jue..
hmmm...tp x beli pon...memule jek excited gile nak beli..
tp pk2..baik aku p cr sndiri la kat pasaraya..
hrge pon lbh kurng n pasti lg murah
sbb x yah nk bayar postage :P
hehehehehehehe

kerjaan smlm...
siap sudah paper bag tetamu ibu dan ayah..
yeaaaaaaa..
bleyh wat bj raye..
yesssssss...

siap di ikat 50pcs..
utk mudah aku mengira balik
hehehehehehe
tp sbnrnyer x cukup gik
br dpt 600+
ibu nak 800
huaaaaaaaa

semalam p rumah atukk..
hehehe...ibu ajak berbuka kat sane..
sian atuk nagn nenek berbuka berdue jekk...
ngeee...so...ibu pon ajak la adik badik die..
pastu ibu kate..ni taun last nak buka sesame ngan atuk and pakcik2 sume..
taun depan x tentu lagik dpt buka sesame..
(ecehh...malu saye la bonda berkate begitu )

sy pon agak rajin smlm..
jd ok jek laa..
kol 4 br gerakk..
1.30-3 ptg aku tido...
aku terjaga tgk ibu n sume org da siap2..
brg sume da pack..
kete pon da dihidupkan enjin
aku yg x siap lagikkk..
lom mandi..lom cari baju..huaaaa
kat kol 4 gak la br gerakk..
hmmm..

rumah atukku..
hehehehehe..rumah yg dikelilingi dgn pokok2..
pokok lada...pokok ceri..
pokok buat tu buah ni..

ngeee

lepas buka poseee..
sepupu2 aku dok p men bunge api dan mercun..
oppsssssss..
atuk la supplier dorang
hahahaha..tiap tahun die belikan bunga api n mercun tuk cucu2 die..
wahh..x tau mn die dpt :p

kang mlm raye lg best..
apk cik2 aku sume akn men mercun smpi pekak tinge
smpi alarm kete bunyi x benti2..
akibat bunyi mercun yg bising itu..
hmm


ni ain..aku dok teman die..
sbb die takut ngan abg2 die yg men mercun tuh..

tau x mercun padi tuh..
yg balik kat lantai die meletup??
tu pon si ain ni x nak men..
die simpan jek dlm poket..hehehehee..

da mcm raye daaa
hehehehe..

pastu men bunge api..
siap2 plg ke rumah..
kol 10 smpi..
lepakkkk.....
ngeeee


tamat




No comments: