Saturday, January 3, 2009

anum tag..grr


1. Do you think you're hot?
+ mm..ko rase aku hot x num? :P

2. Upload your favourite picture of you.



3. Why do you like that picture?
+ kerana aku dan die mcm gedik..hahaha

4. When was the last time you ate pizza?
+ buke pose hr tuh..oh..lame da...kene p ni..

5. The last song you listened to?
+ dewa: arjuna

6. What are you doing now besides this?
+ search tenet care nak kire dividen ASB..oh...gagal..x jpe.dan pening..hmm

7. What name would you prefer besides yours?
+ lidya armina..kakakaka..sbnrnyer ni nm kat novel aku bc dulu..

People I tag:
1. en.tunang
2. mal
3. sre
4. ejam
5. anum
6. hamidah
7. izan

(insan yg setahu aku ade bc blog akuadalah aku..ejam x pasti la)

8. Who is number 1?
+ en.tunang sy..muhamad amir b sahri..ngee...kenal die 2006
jpe die 2007...tunang ngan die 2008
kawin ngan die insyaAllah 2009

9. Number 3 is having relationship with?
+ sre punye encik yg suke belanja die beli barang2..ngee..
sngt best encik die..nak pinjam..hak

10. Say something about number 5
+ anum..hak..die mentag aku..
jd sbb aku x de keje aku pon layan tag ni..anum org yg kreatif.
oh....puji la plak..die punyer mate yg bulat..dan mate die suke merah..hahaha..
die ade myvi hitam dan ade camera..mmm..anum ade nm pnjang..
anum pon ade bf..dahh..

11. How about number 4?
+ ejam ialah anizam yusuf bukan ezam awk yer anum..
mm..die kwn di kg sy..die suke wat bbq..
die pndai design baju..
die punyer rambut dan jambang yg sgt berselirat..
dan die suke pakai yg mcm selendang letak kat bahu tu..
apakah nm nya tuh?

12. Anything about no 7?
+ izan teman di uitm melaka..
hmm..kami panggil die doremon..
tp die x pnh marah..
die rilek jek..
die da kawin
da ade ank jue..hehehe..

13. Who is number 2?
+ achmal..hmm..die br tunang gak hr tuh..die dok air itam..
klu nk p shoping kat air itam leyh la ajak die..

14. How about no 6?
+ hamidah hamdan..
die da kawin..
die cantek..die macm model..
muke kadg leyh jd ziana zain
kdg leyh jd linda rafar..x lm lagik die nk cuti
honeymoon p langkawi..die kate azam die taun ni nak dpt bby..
harus bekerja keras..
aminn..

No comments: