Tuesday, January 13, 2009

shoping di BWY

last saturday..
aku bersame bunda p KL..
ngee..gerak dr kota kol 9.30..
wlu pon tiket kol 9 pagi..
nak gak gerak kol 9.30..haihh..layann..

naik bas maraliner..
bas ok la selesa..tp aku sakit hati ngan tukang jg kaunter..
byk kali aku p nak beli tiket..
die sik x de jek kat kaunter..nak kje ke x nak tuh..
tepon pon x de angkat..
gerammm..

mule aku dtg die p toilet..
kaunter sblh bg tau..
lame giler kat toilet..aku balik..
mls nk tunggu..

soknyer adk aku plak p..
p solat plak..
pon same..x balik2..
akhirnyer..balik rumah..
mlm nyer aku p..p minum plakkk..
adoii....kaunter bukak tp org x de..
sengal gilerr..

akhirnyer..jiran aku plak p..
pon memule p x de gak kat kaunter..
sib bek la die kije kat kota..
sng nk berulang..
dpt akhirnye..
gile la org jage kaunter tuh..
huhh..

nak gak komen kat website maraliner..
x jpe plak kat mn aku nk komen..
kang korang jpe bg tau aku ehh..
sgt geram ni..huhh..

smpi KL kol 2 kot cam tuh..
en.tng suh benti kat sg.besi..
jd tunggu la kami di situ..agak lame tunggu..
melepak dlm surau..

kol bape ntah en.tng smpi..
bersame mamanyer..
ngeee..langsung terus ke BWY puchong..
smpi jue akhirnyer..
tingin beno nak ke sane..hmm..
org sgt ramai..
so far..mmg best..mcm2 ade...hmm..
pas ni kompol wet lgik..
p shoping lagik..
kekeke..berangannyer :P

hmm..memule masuk x tau mn nk start dulu..
cam sgt teruje..keh keh keh..
bershoping bersame bunda dan bakal bunda..hikhik..
cam best sbb bakal bunda membahasekan dirinyer mama..
malu saye..cam da jd menantu plak..

ok aku jakun..
jakun dan teruje dan happy..

agak lame dlm tuh..
smpi aku puas br aku kuar dr kedai..
beratur dan bayar..





ni lah brg yg di beli..
hmmm..sume ni habis rm200+
grr..mcm x byk kan..
layann



ok..yg ni...bunda punyer..
tingin beno nak beli acuan ank ikan ni..
sume ni gara2 time aku tng hr tuh..
amir bg bahulu bntuk mak ikan dan ank2nyer..
cume acuan mak ikan jek bunda x jpe..
bunda en.tng kate kat perak byk jual..
t die suh amir belikan..
die ckp mcm tuh..
keh kehh...

ok...tu jek gmbr yg ade..
blk dr BWY terus balik umah akk en.tng..
kami bermlm di situ..
hehehe..
past pas maghrib..aku dan bunda jue yg lain..
p mkn sate kajang...
yeaaa..nyam nyamm..
layaannn...suke sgt2..hikhik...
sgt hepy..hehehe..

hmmm..blk terus tdo..
sbb sgt penat...ahadnyer..
kol 10 da kua..
p cari tiket...tiket kol 4..
jd nyer berjalan2...p cari tudung ikin
kakakaka...
cam tetibe x nk beli plak..
sane sini org p beli..
pastu sm jek kale..
hmmm....tp aku bli gakk..
cume kale len sikit..
mgkin x ramai org pakai la kale cam aku pilih..
hehehe..

agak laaa.. :P
hmm..

smpi kota kol 9..hmm..
balik..
tidoo...

isnin p kije gerak lmbat dr rumah..
sbb sgt penat.. :p

ok..habiss


No comments: