Monday, January 12, 2009

pengantin kat kluang...


gmbr ni da lame..
28 dec 2008 hr tuh..
sy br dpt gmbr dr en.tng..ngeee..

ni pertame kalinyer..aku anta kapkek 3t
then aku tunggu smpi die potong kek..
habis potong kek..aku balik terus..
sebab???

sebab aku ade tukang teman time ni..
iaitu en.tng..jd sy bleyh la berlewat2 utk pulang..
hehehe..

and lg satu alasan..
sbb client yg ni special sikt aku wat 3t die..
and ofkos byar pon lebeyh..ngee..



special 3t aku x wat mcm bese..
aku gn bhn2 ni tuk wat stand..ngeee



rajin kah??
:P



papan da siap di cantikkan..
ngee



cantikkan gabus ni plak..
ngeee
hampir siap..



hasilnyer..



kapkek 3t yg da siap disusun..
siap ade reben every cup..
and got fresh flower yg lbh byk dr biase..
wahhh..

ok x?

hmm..



ok ni kek die plak..
2kali ganda dr yg biase..
hmm...

bebetul special punyer..



my 3t dok kat arch cake...
santek kan..ngee..sukeee...



pasangan pengantinnyer..
Dr.Suzana & Kapten Anuar..



red carpetnyer..



pelaminnyer..



meja makannyer..



arch cakenyerr..

hmmm...agak menarik p tgk mereka kawin..
sbb aku br 1st time tgk cik asakar kahwin..
hehehe...care diorng nk potong kek sgt unik..hik...
tergelak sikit..tp besst laa..

klu bkn askar nk wat cam tu ..
leyh x?
hehehehe..

x dosa kan?
:P


5 comments:

Sre said...

business dah mantap.. aku suke tgk kwn2 berjaya.. kang nana.. lebarkan empayar sampai kl nun ye.. sng aku nak order

nAnacOmey said...

heheh..insyaAllahh..klu ade rezkinyerrr.. :)
next year la yer..kekekekee,, :p

achmal said...

ye aku jua. malas nak buat tempah aje kat nana hehe~:P
bisnes maju sehh.. ohh lupe pula entry di atas tuh kene komen satu2 ye memandangkan name ku disebut2 hahahaha~ oke aku komen ye :P

ILHAM ASYIQ said...

cantik kek nih.

nAnacOmey said...

hikhikhik..maceh hanumm.. :p
maceh kwn2 jue..