Wednesday, January 14, 2009

putus..



hmm..yer..dah putus..
takde ikatan tunang lagik..hmm :(
sgt sedeyhh..

ingt x aku cite psl kwn aku..
tng die wat hal..nk kwn laa..nk break laa
skang die da putus..

12 januari..malam..sdg aku berchenta dgn tunangku..
ade call dr B..hmm..
surprised...tetibe die ckp laju2..dgn keadaan yg sdg menangiss..
tp kdg2 aku dgr die mcm gelak2..
tp bile dgr dgn betoll..
mmg yer..
die sdg menangiss..
die kate... si pempuan tuh da pulang cincin..
bermkne..putus sudahh..
cincin hmpr rm700 itu langsung di buang di longkang begitu saje..
dek rs marah yg sgt2...bengang jue mungkin..
hmm..aku phm rs itu..
sgt phm..hancur rs semuanyer..hmm..

takdir Tuhan kawan..
terime dgn redha..
mgkin ini dugaan kpd hambaNya..
dan pasti Dia mnjanjikan yg lbh baik dr itu..
amin..
insyaAllah..

dan kini
si B berada di hospital..
akibat muntah2..ditahan wad..
x pasti punca..die kate die x mkn..
tp dok mkn panadol 72 biji..
x tau laaa..
sbb org bisa kate ape jue..hehee..
minum petrol jugak org bleyh ckp..
tp x tau die buat ke x..
kekekekeke..
(itu ex.bf aku yg ckp..nk minum petrol)
buduh tuh..x dak otak..

kenape da tng nk jd mcm ni?
kenape mudah sgt nk tnggal tng sndiri..
semate2 nk balik pd kekasih lame?
kenape?
kau tunang dgn die dulu atas dasar ape??
bkn sbb kau syg dan cinta die ke?
aku x phm..

atau mungkin si b ni wat hal?
ntah..aku pon x tau..
hy mmpu dgr..itu saje..

Ya Allah..
pelihara hubungan kami..
muga kekal hingga ke akhirnyer..
amin..


No comments: