Monday, June 15, 2009

dugaan Part 11


hmm..
siap ade dugaan part 2..
mmg x terduga laa..
ngehhh...

hmm...jumaat hr tu
plg dr kerja..
tgk ibu da siap2 nk blk kg..
tgk atukk..
hmm..ok..x pe laa..

esok anta kapkek ngan gha jekk..
ayus bleyh jg bebudak..
hmm..ok..x pe..

dok sibuk wat kapkek..
mixer lak wat hal
x nk pusing..
OMG..
dedue plak tu ok..
just imagine..
cn tu..huhh..
jauh lak ngan bndr nk p bli br..
klu dekat mau berdezuppp aku p..

then..ibu ngan ayh kua..
x sure p mane..
hmm.balik tgk die bw mixer br..
wah..
tp bli kepale jek laaa..
rm75..huhh..
legaa...bleyh la
jnji ade..wlu x selaju mixer aku yg lm..
jnji lepas job yg ni..
hmm..

legaaa..

da settle..

sabtu bangun pagi..
ayus ckp gha x de..
p skolah..
OMG lagik.
hmmm..aku nk p ngan sape??
sape nk jg kek aku kang dlm perjalanan?
huhh..

TUhan..

hmm..try call tatod..
kot die free..
tp die ade kat pengerang..
ok x pe la..
x de jalan len..
aku p sndiri..
huhh..

sepanjang perjalanan..
hanya ini yg mampu aku ucapkan..

Tuhan...permudahkan perjalanan aku..
Tuhan...permudahkan perjalanan aku..

sebab..aku kene anta 3 tmpat..
aku bajet kua rmh kol 11..
smpi jhr jaye dlm kol 12..then gerak ke pasir gudang plak
dlm pkl 12.30 da smpi then terus gerak
ke lok heng plak..
aku mesti smpi lok heng 2.30
tp aku gerak kol 11.30
huhh...sdh lewat setengah jamm

Tuhan...permudahkan perjalanan aku..
Tuhan...permudahkan perjalanan aku..

smbil tu gak pale..
pk2 cane nk cpt kan mase..
aku pk..mnta my client kat jhr jaya amik kat satu tmpat yg aku x yah
nk ssh2 cr rmh die n buang byk mase kat situ
sbb aku x pndai sgt cr jalan2 tmn ni..
ngehh..sib bek laa client aku yg baik hati ni nk dtg amik..
ngee...

then jimat mas disitu..
alhamdulillah..
then..p pasir gudang plak..
mnta gak client dtg amik kat mn2..
tp x de transport lakk..
mm..x pe laa..
nekad..hrp2...sng nk cr rmhnyer..

alhamdulillah
sib bek sng..sgt sng..
yess..

then terus p lok heng..
wahh..jauhnyerr..
grrrr..

smpi...terus susun kek..
then minum air..
dr pg x minum setetes air pon ok..
lg kan makanan..
hmm..
dpt air mcm dpt ape ntahh..
grrr..

so sume da settle..
langsung pulang..
alhamdulillah..

Thank God..
tengkiu so muchhhhhh

hmm :)

sekian..kisah aku dan dugaan..






No comments: