Tuesday, June 9, 2009

matahariku..



untuk kamu..

thanks to be my matahari..
terima kasih sering mnjadi pendengar yg setia..
terima kasih...menjadi penyokong kuat untuk aku..
terima kasih kerana selalu melindungi aku..
walau ape jue..

terima kasih..

maaf..
sbb agak lmbat sedar
kau punya syg ,kasih dan chenta yg sgt2 banyak utk aku..
terima kasih jue sbb sgt phm dgn aku..

yer...
mgkin lbh pahm dr aku sndiri..
hmmm...

sayang kamu..
muga kekal hingga ke akhirnyer..

amin..

mmm...nnt da kawin...
teman i wat kapkek lg x smpi 2,3 pagi?
hehehhee

(klu ade job byk...smpi lewat malm...
en.tng pon tdo lewt gak...
da settle sume..sms ke..call ke..kompem..
mesti die lom tido gik...klu x tgk tv..die men tenet x pon men game..)

thank a lot cyg...
hmm..love u so much..


*****
sory entry agak gedik..tp...
aku punyer sbb tuk luah kan ini..
en.tng pasti tau kenape
:)

******

terima kasih
muhamad amir b. hj sahri

syg kamu !!

No comments: