Monday, June 8, 2009

p.e.n.a.t


hari ini..mengantuk dan sangt penat...
dr jumaat mlm...baka kapkek n kek..tuk sbtu nyer job..
kene anta ke batu pahat..
x expert area batu pahat..
tp sib bek bunda ku tau...
kampung die kat situ...tu yg tere tuh..
ngehhh..
so..bw la die..hehehehehe..

sabtu pagi da bangun..siap kan kapkek n kek..
buat buttercream then deco...
kol 11 gak siap...then terus siap2 ke batu pahat..
dlm kol 12 cm tu aku gerak...

otw ke sane..pengapit pengantin tepon aku..
bg tau sanding kol 1.30
wahh..sgt awl..aku bajet smpi sane kol 2.30..cano?
hmm..x pe laa..terus kan perjalanan...
smpi sn mmg ngam 2.30...
sbb b4 this pengantin sanding kol 2.30..
mgkin ade sbb nk awlkan..
so ok la..smpi jek...pengantin tgh mkn2..
terus susun kek..then penagntin pon terus la potong..
hehehehehhe....
agak rs cm x best sikit..
sbb aku rs aku lmbat..
ngehh...tp..pengantin kate...
ok jek...x mrh pon...ngee..lega..
sbb mmg x jangke la bnde ni..
hmm

blk dr batu pahat...p singgh air itam sat..
hehehe..sajo cr stoking tuk wat bunge..
p PISB sat..ngeeee...akhirnyerr...dpt..yeaaa..
then p jenjalan kat kedai2 yg len..
jpe lak paper bag..
ngehh..kire ok laaa..
touch up sikit kang..lg ok kot..
ngeee...harge pon bleyh thn murah..
beli terusss tanpa pk panjang...
bile lg aku nk bli bnde2 ni
kang x yah pk2 lagik..
da bp lame dok usha paper bag...
kire yg ni ok laa..
material pon bagus..
insyaAllah :P

mmm...
smpi rmh kol 6..grrrr....penatnyerrrr..
sib bek mlm da x de wat pape..
hehehehe..

tp mlm tu smpat gak la wat bunge stokin sekuntum..
ngee...mule2 agak kekok la tgn ni..
agak sukar jue..
tp lelame..ok laaa..
hehehehe
berniat bunge stokin tu nk jd kan bunge dulang tuk hntaran kang..
ngeeee..hrp2 mnjadi la..
aminn..
:)


ahad...p knduri rumah sedare aku..
mule p bukit besar...
mak mntue pak lang wat knduri kahwin..
layann..ikut jek laa..
cm bese..jd driver tuk bunda dan ayahnda...
ngee..pastu p rumah atok aye lak..
kat ulu tebrau..
hehehehe..rumah die betol2 bedepan ngan jalan besar ok..
main road..sgt bz dan sgt sempit tu jalan..
mmg ssh giler nk parking..
cabarann..grrr...

dok sn lepak2 smpi pengantin smpi then pulang...
bukan pulang terusss...
kene p pasir gudang amik adik aku..
then singgah pasar kat kota plak..
cr lauk.ngehh...

sgt2 penat..gr...
tp x pe la..bile lg nk berpenat mcm ni besame kluarge..
klu x dok bz ngan kek n kapkek..
hmmm...kol 9 da tido..
pastu bgun pg td..
cam mls..
grrr....

penat....huk
:(


No comments: