Friday, June 26, 2009

handbouquet ::jadual :: sketches


malam td buat handbouquet..
just for ayu..
die ni kenalan mase di SIK dulu..
mak andam gak la die ni..
hr ni die nikah..

last sunday jpe die..
die request bunge tgn tuk weeding die..
ngeee..so ok laaa..
x de hal..sbb aku x dpt dtg wedding die..
bunge tgn mewakili aku..
kekeke..bleyh gitu?
ngeeee

mud agak baik
dan aku sgt suke bunge tgn yg ini..
dnt know y..
maybe kali ni die x byk cerewet dan karenah
heheheehe..

sile lihat pic gedik aku bersame bunge itu.
ngehhh...

bunga tangan yg dimaksudkan..
pandangan tepi..
hehehe

pandangan atas..ngehhh...

pandangan pantulan cermin..
kekekeke..perluke ade pandangan ni..
hikk...

aku dan bunge itu..
hrp2 x de org nmpk aku sdg gedik dgn bunge itu.
hmm


dan bunga itu lebih besar dr kepale aku..
OMG !

hope ayu akn sgt suke dgn bunge itu..
sory x dpt dtg..
hmm...neway...

"SELAMAT PENGANTIN BARU..AKU DOAKAN MUGA KAU
DGN SI DIA KEKAL BAHAGIA HINGGA
HUJUNG NYAWA...AMIN "

hr ni no bfast..
ibu x wat bfast
dan aku juge x smpat nk wat milo ke ape..
sibuk pack brg2 yg perlu aku pack..

ooo..yeaa..hari ni bertolak ke KL..
pas kije..langsung pergi..
hmm..jadinyer pg td bw sume brg..
tu yg kelewatan
kene plak warung sblh kilang ni x bukak..
adoi...kasian perot ku..
kelaparan...
huhh..

semalam en.amir memberi sy jadual perjalanan..
wahh..siap buat jadual perjalanan..
kekekeke..
ekceli..tiap kali dating mmg we plan mn nk p..
kekeke..tp bese aku wat kat ketas bese jekk..
just tulis2.. then ingt ke..
ngeee..
mungkin en.amir sy x de kerja..atau terlebeyh rajin
siap wat dlm WORD..
ok..

siap begini..caya la cygku..
hehehehe
jadual agak padat..wahh..
dan aku standby selipar jue..
ngehhh..

selipar yg dibawa...
yg berbunge itu..ngehh...beli kat jonker walk melaka
berharge rm10 bersame en.amir..
dikale pertemuan utk kali pertame dgn bakal ibu mertua ku..
:P

insyaAllah hanya sebagai simpanan...
standby kot kaki aku penat/melecet atau ape2 aje..
muga x la..sbb aku punya ini..

yer...kasut baru..AGAIN..
ibu smlm jeling je..ngehh..bukan pe..
kasut aku gik satu tu..tumit die da rosak..
jalan pon da x best..
penat kaki aku..pastu sik nk terjatuh jek klu
jalan kat pasaraya
(alasan agak kukuh..yes !! )

kasut di beli di FABIANO RICCO..
bli kat TESCO Plentong..
ngehh...GIANT Plentong jue ade..
hikk..kasut aku byk beli kat sini laa..
hmm..x tau nape..
nk kate kasut lawa sgt...x de la jugakk..
tp mgkin sbb aku suke kotak dan plastik bag die..
ye..itu mmg kompem..
hmm
:P
(tp design bleyh thn gak la sbnrnyer..klu x ok..x kan beli kan :P)

so..hope perjalanan akn berjalan dgn lancar..
dan hrp2 dpt mengikut jadual yg tlh ditetapkan..
hehehehe.. :D

last story..
about sketches..
sketches ape ehh...ok..sj jek smlm aku nk tunggu ms balik..
agak lmbat..jd aku pon menggatalkan tgn wat sketches..
hmm..sj berangan..hihihihi..

tgk je la ape yg aku buatt.


ok..tolong jgn gelak..
hmmm :P



No comments: