Friday, August 21, 2009

aku dan Belina..


aku start gune belina 5 ogos lepas..
sj jek try...
old master ni utk ilang kan jerawat badan...trgkan tmpat yg gelap..
so far..perasaan dan kesan yg dpt dilihat..
kulit rs best segar dan licin..
mmg nmpk kulit rase bersih giler..
klu tgk pon..mmg best laaa..
x smpai 2 minggu bleyh rs la kesan die..

tp tang jerawat badan dan tmpat gelap tu..
lom nmpk kesan die..
mgkin amik mase sikit..
ni pon lom smpi sebulan aku pakai..
kire ok laa..ade nmpk perubahan..

sara moon utk kulit ade jerawat kecik2 tuh..
pakai ni kesan yg kelihatan..
kulit x kasar da..
licin jekk..then bibir aku x kering ok..
b4 this bibir aku kering..
mengelupas...pakai sabun ni..
kulit x mengelupas daa..licin jek..
ngeh ngehh..sgt best..
lepas tu..kalau sebelum ni..keliling bibir ni ade
punat putih tuh..white head eh name die..
skang da x de daaaa..
sume settle..

yg kat idung pon kurang..
die x ilang sepenuhnyer laaa..tp kurng..
klu nak ilang kan white head/black head tuh.
ade sabun khusus tuk die..
charmain namenyer..

so far ok la...x de pengelupasan..
kulit pon nmpk cerah...
puas hati..
buat ms skang laa..harap akn ok smpi bebile..

ni quiet moment..
untuk ilang kan dan pudarkan kesan jerawat..
hmm...dalam usaha...
aku pakai ni seminggu lepas pakai sara moon..
lom nmpk kesan die..
lame da kan bekas jerawat aku nih..
pastinyer amik ms yg lame jugak die nk ilang..
x ilang dpt pudar pon ok :P
kekekekeke...

itu saje untuk kali ini..
sj nk cite pasal belina..ngeeeeee
en.amir tgk hr tu..
die komen gak..
nmpk len sikit..ngehh..
nmpk cerah..
alhamdulillah....walau nmpk sikit jek lain die..
kire ok laaa...kene la dgn jangka mase yg aku gune tuh
hehehehe..

en.amir jugak nk itu sabun..
ingt nak belikan die charmaine..
sesuai laaa..ilang kan black head kat idung tuh..
g pon muke die x de prob...
x de jerawat ke ape..
so..charmaine la sesuai..
wahh...

ok daaaa...

No comments: