Monday, August 3, 2009

kad kahwin


sudah selamat di hambil dr kadkahwinku..
hmm..got spelling mistake..
aku sgt marah
sbb mase die dlm proses suh aku check dari A sampai Z
hampir 4 kali x silap aku..
jap sini salh jap sane salh..
akhirnyer..
smpi la ke final printing..
masih gak salah..
walhal last email and file die bg tuh..
mmg sume clear..
cun..mmg x de salh..
yg aku mrh time print die bleyh salh eja..
hangin seyhh...
huh..en tunang..malas nk ckp byk..
tp mmg da kene bebel la cukup2..
hmm..

just amik...
gi pon x la byk yg salh tuh..
tp agak geram laa..
hmm

then..hari n en.tunang x dpt nk pos pade sy..
sebab...hari ni die ade exam..
then..im very sure.. die x asingkan lagi kad2
yg nak di hntar ke JB..
sebab smlm die pe main bot di jeram..
smlm balik da lewat petang..
then tido..
then mlm study dan pasti la x de mase nk asing kan sume..
hmmmm...

x tau bile nak dpt sume kad tuh..
really hope bulan ni jugakk..
sebab aku sudah plan sume..bulan ini mau buat ape..
bulan tu nk buat ape..
tapi..kalau da kate x bleyh gakk..
nk wat mcm mn ...redha je laa..
kite mampu merancang kan..
hmm

huh..

No comments: