Thursday, August 13, 2009

malam berinai..



mengikut perancangan dan persetujuann..
antara aku dan en.amir..
x de malam berinai

sebab:
1/rase mlm tu x de pe kot..x de pon x pe.
2/sian kat org2 kg..kene rewang..(sume da tue..penat blk mlm2)
3/x rase malam berinai skang ini semeriah yg dulu..
4/ingat malam itu mahu berehat saje..sbb esok da majlis besar
5/aku pk mlm itu jugak aku kene buat byk bnde..huaaa

tapi..smlm(aku x kje) dok bincang ngan ibu.
belanjawan..hahahahah..
terselit la al kisah malam berinai..
bersungguh benar ibu nak ade kan malam berinai tuh..
mase memule aku bg tau die..
NO malam berinai..
mmg jelas nmpk la muke die mcm x bape suke..
hmm..kurang setuju bukan x suke.
ngehh..

die kate..bile lagi nak merase malam berinai..
kekekekekeke..
bukan malam berinai itu adalah malam untuk pengantin pakai inai?
bukan eh..hahahahhaa..

jadinyerr...
harus pk pulak pasal malam berinai..
baju lah maksudnyer..
wahh..kene p SIK cari baju..
grrr..

kejap je pon jadi la kot ekk..
org da tepong tawar..amik2 gmbr..
dah..settle..
x nak la habis mlm2 sgt...
nak resttt..
:p

nak cari baju malam berinai kale ape ehh....
hohhhhhh



No comments: