Tuesday, August 4, 2009

Belina & Sendayu Tinggi trial pack


semalam...dok tengok2 tenet..
just nk cr sesuatu yg bleyh kurngkan minyak kat muke aku..
jerawat2 kecil nih..
lately makin byk lakk..
nape ntahh

risau.

then nak cube..
yes..aku amik risiko ni..

untuk muke..
aku cube Sendayu Tinggi Trial Pack rm55
huhh...agak mahal..tp cube jek laa..
agak seram..sbb bc2 kat forum2 dlm tenet nih..
ramai gak yg bg negatif respon..
adeyhh..
akak da beli plak..
ngehh..


then...ptg hamidah bagi url BELINA
bace2... (agak terpengaruh)
then...mcm best jek la kan..
so..aku just cube tuk body laa..
nk ilangkan jerawat yg ade kat bdn ni..
mencube juge..
hope ok..

akak yg jual tu kate insyaAllah
dlm ms 2 minggu ade kesan die..
just wait and see..
tgk macm mane lerrr..
kalau ok tuk body ni..
nk stop sendayu tinggi
then amik belina..
harus la aku gap kan ms berhenti ST dlm ms
2 minggu utk aku bertukar pada belina..

belina ni aku try yg ni..

Old Master Beauty Soap


harge rm20.30 - 75g
pos laju = rm6
smlm b4 5pm aku transfer duit sume
hari ni kol 10.30 sdh smpi
hehehe..sgt best..sukeee...

nnt akan di beri tahu perkembangan atau ape2 berite..
muge sume suksesss !!

amin

No comments: