Monday, August 3, 2009

MAAF !!


hmm..sejak minggu lepas
sudah terase ini..
terase seorang kwn rupe nyer MUNGKIN x suka dgn aku..
bukan x suka BENCI..x suke tp still anggap aku kwn..
maksud aku..
mungkin sebab cara aku..kdg2 suke berseloroh..
suka ckp bende x penting..
buat mereka meluat..

aku minta maaf
sebab aku mcm ni..
tp...tiap manusia punya sifat berbeza kan?
mmg agak berkecil hati..
x pe laa...aku cube terime sume..
ye...aku sedar..x sume mereka2 SUKE berkawan dgn aku..
jadinyer..mungkin sebab ini..
mereka Tuhan tdk jadikan TEMAN baik aku..

cume die..
teman yg bisa terima aku..
ape jue..mcm mane aku merepek pon..die tetap terime
layan..x kurang sayang KAWAN untuk aku..
jelas nampak...die sangat faham aku...
bila bergaul dgn kawan yang itu..
die bisa jadi kawan yg lain..
dan bila bergaul dgn aku..
die mnjadi seorang kawan yang faham aku..
ape suka ku..ape x suka ku..
terima kasih kawan..
kau sgt baik..
x mungkin ade kawan seperti kau lagi..
hmm..harap sgt kau bc ini..

kau x berpura..
kau jujur setiap ape kau lakukan..
yang lain..ye..kadng2 aku x sng..
tp aku terima jue sbb aku fikir yang sama..
manusia sgt byk sifat yang berbeza..
maka aku terima..mungkin itu Tuhan jadikan untuk kau..
walau kadang aku jue rase x selesa..
tp x kuluah kan..
kerna mau jg hati kawan..
aku tau rase bile sakit mendengar luahan seperti itu..

bila di lakukan itu..
hati sangat sedeyh...hati agak sedikit terhina..
tersedar aku x sebijak kamu2..
kurang arif dr banyak hal..
x pe laaa..aku redha Tuhan..
mungkin saat ini takdir hidup aku menerima
sedikit benci dari insan bernama kawan..

hmmm..
entah laaa...ape pon..
kepada kawan itu..
aku minta maaf kerana aku bersifat sepeti itu
sifat yang kau x suka
meluat mungkin..
tapi..

akuadalahaku

yang penting aku x menyusah kan kehidupan kamu
insyaAllah

:)


No comments: