Friday, October 16, 2009

Bisa Senyum


:)
baru rs bleyh senyum lebar sikit..
hmm...lega sebenarnyer..

aku da dpt sewa bas.. :)
yeaaaaaaaa...

rm2.6k + 40 seat + Plate no JKT 1001
4hb dec gerak jam 10 pagi..pulang jam 5 ptg pada 5hb...
:)..yeaaaaaaaa..
Alhamdulillah..

deposit sdh diberi..
legaaa..sgt lega...
ngeeeee...

tq for en.amir sbb tlg usha..
sy cr contact no...die tolong telpon..
ngeeeeee....

tq tuk k.wien gak sbb usha kan opis
cik sewa bas ni...

Rajawali Bintang Travel

agensi perlancongan...nk p memane ke dlm semenanjung..
luar negare..bleyh la kot usha kat sini..

kire ni opis keluarga la kot..
pengarah die sume satu family..
aku berurusan dgn Cik Balkis..
so sweet orgnyerr...dan sgt baik hati ..x berkire jugakk..
lebih kurang jekk..
moga rezeki rajawali bintang travel diberkati dan dimurah kan lagik..
amin..

bkn ape..
kebanyakan bas aku usha...sume hampir jejak ke rm3k...
mejoriti..paling rendah 2.7k tp mase bertolak x bleyh awl..
hmmm...x pe laa..
syukur jugak la dpt tau no rajawali..
tu ponnn...sbb aku dapat contact no org sewa bas kat KL..
dan akhirnyer en.nizam tu bg no cik balkis..
kalau x..smpi ke sudah x tau ade tmpat sewa bas yg
agak berpatutan dan mampu la tuk org mcm aku sewa
(wlupon hakikatnyer payah gak nk kompol duit 2.6k tu semate utk bas)

so..lega la sgt.....
senyum la dr smlm..wlu pon x dpt lunch...
mase habis kat jln jek tuk p opis rajawali tuh..
hmmmm...

dan bile da kompem dpt bas..
aku carikan bdk2 zapin utk en.amir..
nak bw bdk zapin p perak nun...

dpt contact no cikgu nizam dr sekolah rendah tiram
(klu x silap aku la)
en.amir usha cikgu tu...
so dpt la 1 lagu rm100
ngeeeeee...

da bw jauh2 x kan 2,3 lagukan..
insyaAllah amik 5 lagu..
hehehe..cikgu nizam kate...
rm400 utk 4 lagu free 1 lagu..
waaaa...bagus cikgu ni..
murah rezki anda..
tu pon rs bleyh ejas lagik tu

ok pe...transport dan penginapan dorng di perak nnt
sume di sponsor..
ngeeeee...syok kan dorang
hmmm

kat kenduri rmh aku kan..
x de kot zapin..
da x de bajet da :P
ngehh...

tp x tau la kot ade org nk sponsor ke..
lalalalalalalalalala...


No comments: