Monday, October 19, 2009

MengEjas bunga telor


sebelom..


selepas.. :P


sebelum dan selepas..
tmbh reben tu jekk..ngehh
klu x rase nmpk kosong je laa..
no wonder rm1/pc jek :P
ngehh

settle sume nyerr...oo..yeaaaa..
yg ni untuk majlis khatam AlQuran..
100pcs jek sume..

layan ~

(oo..yer...en.amir kene join majlis khatam AlQuran tu nnt..ngehh
selamat saya dr kene bc doa penutup yg panjang lebar itu..kekekeke..)

sebelom ejas..

memule buat letak reben mcm tuh..agak x senonoh reben tuh..
jadinyer berPK aku harus tukar reben tuh..
(mujur buat bunge telor ni awal2..sempat gak mengEjas2....x de la
bagus sgt pon...tp boleyh laaa..buat ade2 :P)



one side..

one side..beza nyer adelah reben...itu jekk..
sj tamak letak reben bebanyakk.
kasi meriah sikit..
meriah ke??
ngeeeee..

yang ni 100pcs sume merah itam..
letak kat pelamin kang..
selain dari telor...aku akn letak FR kat tgh2 bunge tuuu...
ngeee...jadinyer...utk kawn2 yg nak kan bunge telor tu...
korang kene balik lepas aku sanding ekk..
balik seblm aku sanding..mmg x dpt laaa..
kang rongak plak bunge telor aku kat pelamin tuh..
ngeeee :D

bunge telor da settle..
kang next time aku cite pasal aku menjahit labuci
kat baju sanding aku kang..

tunggu..

daaa

No comments: