Wednesday, October 28, 2009

Cuti Kahwin Tak Approve


hangin..
pepagi da hangin..
smpi opis aku tgk puch card..
26 & 27hb aku UL..
unpaid leave..
nape ehh..
cuti aku ade bp hr lagikk..

alasan die..
sbb aku da nk benti..
so..
cuti aku cm 14 hari jekk
berbanding dgn yg termaktob
setahun aku ade annual leave 16 hari..
oH my God..

then..pasal cuti kahwin plak..
x bleyh bagi sebab aku da nk benti..
kelebihan tu aku x bleyh dapat
nape ehh??
mmg aku x layak ke?

aku resign 26 oct smpi 25 nov..
satu bulan notis
then cuti kahwin aku apply 19 nov - 25 nov..
means cuti kahwin dalam mase hari aku resign..
mmg x bleyh dpt eh??
mmg mcm tu ke?

sedeyh sgt weyh..
aku rs mcm teraniaya pon ade..
langsung x dihargai..
4 tahun aku kije..
x pnh aku komplen hal kije aku yg byk
yg bese org ade 2 designer buat kje2 ni..
tp aku buat sorng2..
gaji yg spatutnyer aku dpt..aku x dpt..
dlm ms 4 tahun gaji aku naik cm rm100
selame 4 tahun ok..

da la nak minta cuti ssh nk approve..
jap yg ni suh anta kat situ..
yg situ suh anta kat sini..
x menentu...
dorang nk klu bleyh aku x payah cutii
keje je sepanjang mase..
tolong laa..
jangan la penting kan diri..
fikir la sikit pasal pekerja korang..

aku sangat sedeyh :(


No comments: