Monday, October 12, 2009

MC


mc lagikk..
3 hari plak kali ni..
huhh...

tobat x moh sakit lagikk...
hukk :(

sebenarnyer dr hari isnin 5 Oct aku da sakit perut...
p klinik x dpt mc..
menahan sakit kat opis...
tp alhamdulillah x de pape berlaku...

hari selase...perasaan ok...cm perut masih x bape nak
ok...tp still belyh mkn dan bekerja..

hari rabu...perot sm gak perasaan...
x 100% normal...
tekak rs kembang start jam 11..
lunch mkn ok...
da ptg skit...
tekak rs kembang...loyaaa..
huaaaa..muntahhh..

habis semu kluar..
2 kali...x bleyh jd..
p klinik..minta mc
wlu jam da pkl 4 ptg..
i dnt care..nk balik gak..
wlu sejam sengah lagik nk tunggu kat opis..
mcm2 bleyh jd..

dan nasib baik aku balik rmh terus..
balik jek smpi..
muntahhh lagik..
2 kali gak muntahhh...
sgt la lemah badan ku..
huhhhh...

mkn ubat x jalan..
tetap gak muntahh..malam p spital..
ayah ngan ibu bw..
hmm...mcm bese..
2 klinik p... salah makan..
spital pon kate slh mkn..
cm spital cek ade extra sakit..
awk demam..
huhuhu..
demam ke aku nu..
x perasan plakk..sibuk layan sakit lain :p

hmmmm...balik spital ttp muntah jugakkk..
hari khamis...aku ade job kapkek..
mule deal ngan akk tu..
aku anta tgh hari or ptg..
die kate ok..
dan sgt la berharap aku akn ok hr khamis tuh..

bukan rezki aku dan bkn rezki akk tu jugakk..
bdn aku masih x blh trime pape makanan..
mkn klu mkn klua..dan akhirnyer
aku cancel order akk tuh..
dan retirn balik duit deposit yg die da bg..

so sory to kak june.. :(

sepanjang sakit tuh..
ibu suh aku minuh air teh pekat laa..
air aloe vera laa..
aloe vera tuuuuu.....potong amik isi buat air..
mkn ko ..
nak baiknyer pasal..hmmm

hari jumaatt...
da mule trime makanan..
muntah la jugak...
tp x la sehebat hr sblmnyer..
alhamdulilah la..
bleyh gak makan..
time ni mmg sume kembang tekak aku...
huhhhh..ptg ok sikit..smpat gak buat kapkek
org nak tunang...ku gagahkan jua..
utk pelanggan cupcakesnyamnyam...
akn ku cuba jugaaa..walau x berapa sihat..

mlm da ok...
alhamdulillah..semakin pulih..cb mkn lbh byk..
:) so...dgn senang hati..buat kapkek utk org kahwin
hr sbtu dan ahad..
huhh

itu kisah aku dgn sakit..
thx alot utk ibu...
3,4 pg cek aku dlm bilik ok ke x...
hmmm..mule la terase hiba sedeyh...
next time jd mcm ni..
ade ke org nk teman aku..
buat kan bubo.....urut kan badan...
buat itu buat ini..
huaaaaaaaaaa...

love ibu :(
huk..

thx jugak utk en.tunang..
wlu pon jauh...masih jugak tetap mengambil berat
dgn keadaan aku yg sakit..
sms x putus..call lagik...
siap tolong call kan kak jun utk bg tau
aku x larat nak buat kan kapkek..
tq sayang...
love u... :)

hmmm...


No comments: