Wednesday, October 7, 2009

Canopy


Semalam utk pertama kalinyer
aku menelefon en.Buang..
sempena nk kompemkan canopy
sebenarnyer da booking daa..
tp book dgn ank die(my cupcakes's client)

tp rase x sdp la kan klu x telefon sndiri..
ala2 kurang ajar plak rase... :P
tp tangguh punyer tangguh..
baru smlm aku call..

so...kompem name aku dan tarikh die da letak..
cume..masalah problem..
scallop yg aku nak..
x de...

ikut perancangan...ank die tu nk kahwin gak
awl bulan 11..then die pon nk gn sm kale ngan aku..
so..dgn sng hati...aku pon ok laa..
sbb da ade kan..
sat g smlm mak die kate x de plak kale tuh..
ank die pon gune kale len..
jadinyer..aku jue kene gune kale len laaa..

x dpt la gune kale yg aku nak..
x kisah laa..
mls nk pk byk2..
x kan disebabkan aku nk gak kale tu
aku kene bazir kan duit
x gitu??

ngeeee...gune ape yg ade..
sudah cukup..yg penting majlis aku nanti
berjalan dgn lancar dan diberkati..
insyaAllah..
Aminn... :)

ni pon da Alhamdulillah..
syukur la sgt
dpt harge canopy yg agak murah..
nak banding penyewa yg len..

arabian canopy 18' x 18' (3 set)
siap scallop...siap meja kerusi...
kipas dan lampu..
sume skali rm800..
:)

ok la kan...x yah la nk bazir2.. :P
hmmm..lega daa..


No comments: