Wednesday, November 12, 2008

aku semakin tenang..

hmm..alhamdulillah..
makin hari makin tenang..
mgkin sbb sdh baik dgn insan itu..hmm..

semalam aku lihat bil SIK
utk seorang org kaya
yg mahu kahwin kan anknyer..
hampir 14k total sumenyer..

sgt kaya..
huhh...14k hanya utk itu..
belom makanan..sewa dewan...sewa itu ini sume..
huh..org kaya mmg suke buang duit..
hmm...

klu org kaya harus buat majlis besar?
harus buat di dewan besar?
harus punya pelamin yg byk wlu punya pengantin yg satu?
kenape lah x di bg saje duit tu pada aku..
kekeke...
mm..mgkin sbb aku x minta..
oo...aku harus pergi ke majlis itu..lg pon..
si orng kaya ini turut menempah 3T cupcakes ku..
hmm...sgt mewahh...

mm...rindu sangat ngan anak2..
cuti sekolah ni mgkin my sis akn hntar anak2 nyer kerumah bunda
yahoooo...rindu merekaaaa
grrrr

hohh...aku punyer kerja yg byk sekarang..
huaaaaaaaaaaaaa...
nmpknyer mood nk buat kerja hr ini sgt2 tdk baguss..
tahap kemalasan yg melampau..huaaa..

sebenarnyer aku x suke buat kerja untuk
sales aku yg ade kat KL tuh..
x suke sagt..pape ntahh..
ingt die kije kat KL die da bagus??
bleyh ckp suke2 hati?
boleyh blaaaaaaa

ko pk..
harus ke..
satu kompeni...tepon satu hari 20 kali..utk 20 design??
pale hotak die..ckp skali jalan sudahhh...
nak cepat lg mau tepon byk2 kali..
lempang kang saje jekk..da la muke blur2..
keke..
(nape aku jht sgt hr ni hmm..musykil)
tp siyes..
klu die turun Jb...sian plak tgk die..
sbb muke die mmg sgt kesian..
org nyer ala2 tomboy...
tp muke blur2..pastu meeting ngan bos kene marh..
pastu aku cam kesian kat die..hmm..
kesian sbb sik kn mrh jek ngan aku..
nk wat cane..dah die tuh wat kije cane ntah..
memeningkan kepale aku..
smpi skang bile die tepon suh wat design
bile start aku nak nek sore sikit..
aku terbayang muke die yg blur..

dan mule aku rase kesiann..hmm
huhh...
aku sgt baik kah??

huhuhu...
sudeyhh....wat kijee..




No comments: