Saturday, November 1, 2008

tag dr cik anum..

> 5 tabiat buruk anda time sekolah

1- form one aku da ade bf.. ( mengong bile pk balik..nape la
ade bf time tuh)

2-belagak gangster..kuang kuang..suke2 jek panggil junior pastu
nak marah2..time tu form 3 x silap..
aku..tatod..agirl n yang len..
mangsa adelah ank wak pa'at bername wawai..
x suke die..
tp skang da kawn daa..
ngee..

3-dok asrama jarang basuh baju..
seminggu skali br basuh..
x tau nape..nape ek?oo...sbb time tu iron leyh gn
time hujung mggu...jd..klu basuh baju..
baju renyuk...x leyh nak iron..
jd...x basuh baju..kakakakaka...
(tp skang aku x macam tuh..sbb iron sntiase ade kat rumah..
bile2 leyh gune)

mm...mcm tu jek yg aku ingt..
mgkin sbb aku x byk tabiat buruk cam anum
kakakaka..

> 3 favourite subjek anda. Kenapa?

1-math....hehehe..
dr form 3 aku suke math..sbb time tuh cikgu wong yg ajar..
wong pieg huey nm die..
hmm..die nk kate garang x garang
tp die ajar sgt best...
slalu sgt score A subjek math..huhh...kire tergolong dak target dpt
A dlm math time PMR..
ngeee..mmg dpt pon..huhuhu..
time ni puas tgn ni kene rotan
x biru x merah x hijau...x sah...
x dpt A kn rotan beb
huhuhu...tp pastu cikgu wong ni pndai bodek balik..
kang da rotan pagi tuh..ptg die ajak mkn abc kat warung
wak paat (yg ank die slalu dibuli tuh)
hmmm..

then nak sPM pon suke math gak..
cikgu zuraidah..
pelajaarrrrr....
hehehehe...die mengajar sgt beremosi...
tp bagus laa..hmmm...tp sbnrnyer die lg syg aku dr anum..
hmm..die ckp ngan aku nom..kakakaka..


2-aku suke subjek..kemahiran hidup..
sbb cam leyh men2 jek time tuh..
x perlu nk fokus sgt...
hehehe..

3- aku suke subjek BM
ni time aku darjah 5
sbb cikgu zulkifli sgt suke dgn karangan aku...
tajuknyer aku sebuah jam..
tp dgn cikgu zul jugak la tuk pertame kali aku kn tampar..
tebal muke..kebas giler..
x pasti ape sbbnyer die tampar aku..
lupe sudah..

> 3 subjek yang anda tidak suka. Kenapa?

1-aku x suke sejarah..
kekeke...same ngan anumm..kuang kuang..
byk sgt tarikh nk kene ingat
nm sultan2 lagik..
huhh...sukar2....aku ingt g aku ngan anum time sejarah..
x siap wat kje rumah...
pepagi dok tibai je jawapan...
soklan no 1..mm..
wat B la..
no 2...kite wat D...smpi la soklan abis..
men hentam jekk..tp..time semak jawapan..
sgt byk ok jawapan yg betol..
kami sgt suke...cikgu jaya pon suke..
kakaka..x tau kami men hentam jek tuh
kakakakakak
ko ingt x nom kisah ni??

2-x suke perdagangan jue...tp time SPM aku dpt A..
cikgu PD aku pon pelik..
aku lg la pelik..
cn leyh dpt A ekk...hehehe...
tp time SPM aku mmg study bebetol perdagangan..
sbb time pekse ke ujian ke..x pnh score.. :P

3-aku x suke tekno rekaan fesyen
papentahh....nyampah.. (sbb x pnh dpt A)

> Menarik pada kamu..?

menarik?hmm..aku sgt baik time sekolah..

tu jek (blh ckp cam tu nom?)

> Kamu paling suka?

aku paling suke mkn nasi tomato kot kat dewan makan

VAGS..hr jumaat mggu kedue jek..hmm..pastu amik kopok

die bayk2..sedpnyer..

> Anda tidak boleh hidup tanpa?

aku x leyh hidup tanpa oksigen..

dan aku yakin aku sukar utk terus hidup

tanpa bunda ku disisi..hmm