Friday, November 7, 2008

hari ini hari jumaat

jumaat daa..yesssssssssss..
i like..
sok cuti..yahooo..
cuti itu tanpa sms dan call dr en.bf..
sgt boring..huaaaa..
mmm..
pg td kan..aku smpi opis lmbat..
sebab...aku tertinggal kapkek
kekekekekekek...da jauh gak laaa perjalanan..
sib bek la otak aku ni berfikir2 ms drive tuh...
tetibe tingat kapkek...
wahhh....
tertinggal kapkek ku..
hukhukhukkk....
call bunda...
langsung bunda menghantar ke simpang depan
masuk ke kampung ku..
ngeee...
camane la leyh lupe..huaa..
sib bek cik minyak x menyale td..
klu menyale...lg la lmbat aku...
hehehehe..
smpi opis..got new order for 3T cupcakes
tuk bulan 12 kang...
and one order nak kompem balik mggu ni..
sbb hr tu aku tolak order die
sbb tarikhnyer same ngan tarikh hari itu yg tertunda..
hmm..makanyer..pak cik ku yg baik hati...
mengusha cik dan en pengantin utk mengorder my 3T cupcakes...
hehehe...klu masih sudi...
tentulan itu mmg rezeki ku
amin..insyaAllah...

No comments: