Tuesday, November 4, 2008

p.e.n.g.u.m.u.m.a.n. NOV to DEC

di pg hr ini tanggal 4 nov...
sy...mengumumkan..
tarikh hari itu telah ditukar pd bulan 12
hmm...lan 12 kang br sy umumkan tarikh nyer...
takut tukar gik..
tp hrp2 x laa..
ngeee..

hmm..berite dimaklumkan mlm td..
ekceli ptg smlm...en bf kate nk cptkan
tp..dsbbkan ade hal2 yg tertentu...
dan tdk mau terkejar2..terburu2...
makanyer...aku dan en.bf harus akur dgn kehendak
insan terdekat untuk menunda tarikh kepada
bulan 12..hmm..
makanyer lebih kurang 5 kali ahad..

hmm..so...sempat la saye mncari tukang solek..
sempat la sy mengumpol cik wang lagik..
sempat la saye menyiapkan baju supaye nmpk lbh comel..
hmm..

ade hikmah..tp mmg perit memule..
wawawawawaaaa..
bcoz aku da buat something..

kite mampu merancang..
Tuhan jugak yg tentukan
kan??

hehehe..x pe laa..wat cane..
layaannnn...

banyak x dugaan yg harus aku tempuh utk hari itu??
byk kan??

diharap kamu kawan2..
dpt mendoakan agar ape yg aku rancang akn
berjalan dgn baiknyerr...
muga tiada lg halangan yg harus aku tempuh..
insyaAllah..

utk en.bf...
dnt worry..me ok :)
hikhik

tp kene turun JB lagik..
nak dating..kekekekee...bleyh??
:P





No comments: