Thursday, November 6, 2008

percaye mimpi x??

kawan-kawan..
korang percaye pd mimpi x?

korang pnh dgr x..
org ckp..
klu malam..kite mimpi air...
(banjir...tsunami..air sungai..air laut pokoknyer air yg sgt byk)
makne mimpi tuh..
itu adalah tande kite akan dpt rezki dlm tempoh yg dekat..
hmmm..

aku x tau sama ade ianyer kebetulan..
atau mmg sesuatu yg benar..
hmm..da bape kali gak..
bile aku mmpi air yg disebutkan diatas..
alhamdulillah..mmg dlm ms terdekat
samade aku dpt duit..dapat order kapkek...atau dpt sthing
hmmm...

serius..

x caye ty tatod...
aku slalu ckp ngan die aku mmpi ape
mm...mlm aku mmpi..sok pg aku bg tau die..
ngeee...tp skang da x bg tau gik
sbb die da x on9
ngeh ngehh...

cam mlm td..
aku mmpi laut...
hehehe...
then hari ni...aku dpt kapkek order :)
alhamdulillah...mmm

tp..kate org jgn terlalu percaye kan mimpi kann..
aku sj nk share kat korang..
cm kebiasaannyer...
aku mimpi air...siang aku dpt rezki..
hehehe..

alhamdulillahh..






No comments: