Wednesday, November 12, 2008

maaf..aku x berniat..

aku berase sgt bersalah..
sbb aku betol2 x berniat
hukk :(

setelah bershoping di dalam Giant..
langsung ke Lavender membeli roti..
hmmm...setelah itu ke food court pule..
membeli si buah honeydew
yg sejak smlm aku inginkan..
br hr ni aku p beli..
tu pon sbb sre suh beli hr ni..
tp smlm die dah suruh daaa..hmm..
pastu en.bf jue suh beli..
jd sy beli..mule2 cam x jd beli..
tp sbb ramai sgt suh beli
sy beli..
hmm..

da hamik..
aku nk p berator bayo..
sat gik..
aku jpe SYIKA
hmm..rambut sudah merah..
eyeshadow juge menarik..
smpat gak pale aku pk suh die jek solek kan aku
tuk hari itu..
tp aku x ckp pon..
hmm...

die ckp aku da kawin..
huaaa..terperanjat..
aku ty nape ckp mcm tuh
die kate sbb die bc status kat FS
huaa..

married..

kwn2 yg lain..
jgn mudah percaye dgn status di FS atau mespes..
tipu berlaka..
kerane aku masih lg kepunyaan bunda dan ayahanda
hmmm...

dan setelah itu..
die..sdg mmbayar airnyer..hmm..
sy ckp eh..tolong skali buah ni..
ngeee..

rm1.20 jek..

die kua rm100
wow..ngee...aku mahu tumpang bayar jekk
x suh die bayar..

aku bg die rm1.20
die x nak..
aku letak jek kat dulang air die..
die pulang balik
huaaaa

aku x berniat
betol
:(


2 comments:

achmal said...

hahahha~
ala anggap je rezki tuhh~

cubez said...

betul2..rezeki tuu..
jgn tolak daa..
kawan2..jgn berkira...heheh