Monday, November 3, 2008

hari ini hari isnin..huhh

isnin..sememangnyer hari yg
agak mls utk bekerja..
hmmm...sgt2 mls...xpuas la cuti..
hukkk...
bile la nk cuti lagik ni..

hmm...ngantuk di saat ini..
dr pg td aku x berckp dlm opis..
just say ok.....hmmm... ok nnt i buat..
tu jek...hmm..x tau nape..
tetibe cam x hepi lak..
mm..ntah laa..
hakikatnyer ok jek..
cm tu laa..dok satu ofis dgn insan yg x nak bertegur dgn aku..
jadi cam x best lak wlu pon aku hepi..
grrr..

buta mate..pekakkan telinge..
da pnt berpure mcm tuh..
dan pale aku x henti2 pk bertanyer kenape?
kenape dan kenape?
kenape aku jd cani??
hmm..ntah laa...

semalam...aku p tesco..cari something..
then beli bunge n cari baju utk hr itu..
ngee...plan nk p sekali bandar kota tinggi..tp x jadi..
sbb aku da pnt
walhal br jam 3.30 hmm...
just need gud rest kat rumah..
pulang lamabt..rehat pon sekejap jekk..
hmmm..

start dr ptg smlm aku dok wat
bunge tuk brg hantaran..
hmm..ingt nk wat sesikit jekk..
tp skali sume aku wat..
siap sudah...
hehehehe...x sengaje siapkan..
:P

so...tggl letak2 brg2 saje la nnt..
sbb sume da ku buat..ngeee..
simple jek pon..
tu yg cepat siap..hikhikhik...

en.bf sgt jelessss sbb sy punyer brg da hampir siap..
kekekek..die nyer x tau gik..
next week br pulang ke rumah bunda nya
nak tulung r tu kunun2..
ngeee..

hujung minggu en bf ke Bali..
hmm...busan la sy nnt..
still leyh kontek x my dear??
hmm??
windu t cane??
:P

baru 3hb..tp...
aduhh...mn mau ku cari lg cik wang
hukhukhuk...
sbb bln ni sgt byk gn cik wang..
ikut bajet saye..cukup..
tp...kehendak2 yg tetibe muncul tanpa diundang..
membuat kan aku sgt2 terdesak..
huaaaa..
muga ade rezki yg Tuhan akn berikan pd aku
dlm mase 2-3 hari ini..
insyaAllah..
aminn..

No comments: