Thursday, November 27, 2008

memori dikale itu part II



ini hidayah hamid..
kwn sy di vokay dulu..
die tunang mase raye ke empat hari tu..
ngeee..sdh bercinta agak lame dgn tng die ni..dr vokay lagik..
tp lame2 pon..tsunami gak la percintaan mereka ni..
tp alhamdulillah...selamat semuanyerr...
sdh tunang pon..insyaAllah tahun depan kawin..
amin..

all the best ida..ngeee..
(oo..yea..kwn2 kat vokay suke panggil die musang..hehehe)



majlis kahwin sang sibol dan masjuliana..
wahh..ni pon cinta ketika belajar...
bagus la mereka2 ni..
mas and sibol (name betol amri) kwn ketika di
Uitm Lendu..ngee..
selamat akhirnyer berkahwin..
dan mas berjaye menarik sibol kerja kat melaka..
sbb mas org melaka..
die x moh dok JB..hakhak..
layann..



oh..oh...siapakah?
aku ketika berbdn ngemOk..
ngeh ngehh..
time ni da abis belajar da..
kwn Itm sure tahu bdn aku gimana ms belajar dulu..
kekeke...x la sekeding sekarang ni..
ngehh..



ini lagik..
ratod r ni ...sj jekk...gmbr ni di scan then bg kat aku..
semate2 nk ingtkan kembali zmn kengemOkan aku..
hohh..huduh..da la ngemOk tdo plak tuh..
adeyhh..



ni time hamidah hamdan kawin (amed)
bersame kekasih hati..
ni pon dr sekolah gak ni..
hmm..lagik lame..
smpat gak la bertukar partner mereka berdue ni..
last2 kawin berdue..heheh..
muga amed cpt dpt baby..
amin..



bulan april seingat aku..
mase adik aku convo..hmm..
en.bf bw jalan2 sat..
(sbb ms die bw kami jln2 die ngah kije..kua jap bw jln2..ngehh..
en.bf sgt baik :P)



this time
buka pose kat senibung..
me with man..taro and meor..
tempat wajib kitorng buke pose..
every year..mesti skali buke kat senibung...

thun sblmnyer ngan hamidah..
tp tahun ni hamidah dah kawin..so..
tmpat hamidah diganti oleyh man..ngeh ngeh..
tp skang man pon da x kije kat Jb..
next year x tau sape nk ganti..
oppssss..
next year ade lagi ke??
ngeeee..mcm sy je yg x de..hakhakhak...

ok smpi sini..
sok ingt nk aku nak letak sthing..
yg bisa mmbuat kwn2 Uitm dlu
(especially dak2 studio)
akn mengimbau kmbali kenangan itu..
ngeh ngehh

harap2 aku masih simpan bnde tuh..
amin..


No comments: