Wednesday, November 5, 2008

masih mengantuk

mengantuk lagik...huaaaaaa..
bukan kate x de kije..
ade..tp punyer rs mls
yg luar biase..
hmmmm...

ehh..pg td adik aku ckp..
berite kat tv3 kate...
minyak nk turun gik eh lan ni?
20 + sen kot..
then ujung taun mybe myk akn kmbali pd asal..
rm1.92/lter (bih kurang :P)
hmm..bagus nyer andai benar2 berlaku..
indaaaahhh...x sia2 aku plg menetap kerumah bunda
yahooo..alhamdulillahh :)

hmm..hampir 3 minggu aku berulang
dr kota tinggi ke johor jaya utk kerja...kejap jekk..
seolah cam da lali sgn jarak jauh..
kerete yg byk..jem..
eksiden yg ku jpe..
hmm..x terase jauh..yg pnting hati aku tenang

*kembali x tng bile smpi opis*

rm10/day..huhuhu..
semalam aku isi rm20 :P
tp lom nyale gik lampu..hmm..harap2 leyh thn smpi
hr jumaat..kekekeke...x yah nak isi lagi...
perlu berjimatt..ngeeee

hmmm..nmpaknyer keinginan sy utk berdating lagi bulan
ini tdk tercapai..
kerane en.bf sgt bz..
mggu ni p Bali..
mggu depan ade class..
mggu seterusnyer kene study
dan mggu akhir ade EXAM lagik..
huaa..kasian die..br exam da kn exam gik..hukhuk...
kali ni fokus kat exam k cyg..
x moh pk sgt psl hari itu..
ngeee...

jd....sape nak dating ngan aku??
cpt...bg tauu...
ngeee...



No comments: