Monday, November 17, 2008

cuti yg pendek :(



semalam...
aku buat fruit tart..
1st trying..hmm..
alhamdulillah....menjadi nampaknyer..ngeee..
so next time leyh wt gik..
hik..
hmmm...



hmmm...sabtu pegi ke bndr JB mncari brg tuk kapkek this weekend..
huhh..sgt byk dan sgt berat...
same banyk dgn wang yg keluar..
huhh..berpoluhh den..sorng plak tuh..
angkat berat2..hukhuk..
tp ku gagahkan jue..ngeee..

singgah di bndar kota tinggi
mengorder roses for thiss weekend too..
huh..sgt mahal..
x nak beli kat situ gik
cr kedai len lakk..hmm..

pulang ke rumahh...hik...
cek brg yg aku beli td..
cissss..malang sungguh..2 brg aku tertinggal..
walhal sdh dibayar tuh....

dan hari ini harus aku ke kedai itu
utk mngambil brg yg tertinggal ..
harap2 cik kedai tdk lupe..hmmm...klu lupe??
sia2 jek aku p...
huk

weekend kali ni mmg sgt pendek..
sependek mggu lepass..
hmm...ingt dpt la aku mengecat rumah habis smlm..
malangnyer ptg hujann...
huaaaaaaaa
akhirnyer duduk goyang kaki kat rumahh..
hukhuk...hmmm...

mlm td anak2 balik umah bunda...
oyeaaaa...sngt suke..
ngeee....

some of anak2's picture..



~ADAN~



~QUE~



~ARYNA~

mm..sebulan x bermanje dgn mereka..
sngt rindu ok...
hmm...mish them so much..
muahhh..

balik t diorng ade gik..yeaaaa
seminggu mungkin di rumah bundaa..
yesss...i like..
rase seminggu itu cukup utk aku sakit telinge
dgn jerit pekik diorng..hihihi...



2 comments:

Sre said...

cedap nye tart... pos argh sikit kat aku weh.. paberet aku ni.. tart buah.. nyam nyam

nAnacOmey said...

hikhikhik....
aku da pos da..x smpi ke?
kekeeke..